Yves Rocher BlackBerries Sparkling Body Powder!..

Hallo Beauty's, de tijd op me werk ging snel voorbij nog 5 dagen en ik ben in verlof :)! Een tijdje geleden had ik een bestelling ontvangen van Yves rocher & had ik de Blackberries Sparkling Body Powder bestelt van de Fruits Noirs collectie die maar tijdelijk te verkrijgen is! 
Voor de feestdagen zijn glitters wel leuk & vooral feestelijk! 
De verpakking is rond & van karton dus niet de ideale verpakking om mee ergens naar toe te nemen, het zou snel beschadigt zijn! De bedrukking is in de kleur goud vind ik er wel feestelijk uitzien!
Yves rocher zegt: Dit zijdeachtige poeder laat de huid stralen en laat haar satijnzacht aanvoelen.Laat u verleiden door het heerlijke parfum van zwarte vruchten.
Op de achterkant van het doosje staat de ingrėdienten lijst er zit Parfumfragrance in dus zou ik deze poeder niet aanbrengen op me gezicht! 
Het doosje gaat moeilijk open, want het is niet draaien maar eraan trekken & zo glijd de deksel naar boven en opent het doosje! Je ziet meteen een zacht paarse sponsje met een donkere paarse strik, echt wel heel schattig! Het sponsje is redelijk dik van formaat en super fluffy & zacht! 
Als je het sponsje uit het doosje verwijderd, ziet je zeven gaatjes maar voor dat de poeder eruit komt moet je eerst een doorzichtige plastiekfolie verwijderen en dan kan je de poeder gebruiken! 
Ik heb de Glitterpoeder aangebracht op me hand & ik vindt het totaal niet te overdreven glanzend, leuk voor aan te brengen met de feestdagen, ik zelf zal het aanbrengen op me schouders & armen & decotė! De poeder laat een subtiel parfum achter, die heerlijk ruikt naar Blackberries! 
De geur blijft niet heel erg lang hangen, maar voor mij hoeft dat niet! 
Is te verkrijgen bij de Yves rocher filialen & op hun webshop: Yvesrocher.be
Voor de prijs 9.95€
Wens jullie nog een fijne woensdag avond & een fijne nachtrust liefs X 




Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️