Inspiratie Slaapkamers: Hotel Gevoel Creëeren In Jou Slaapkamer!...

Hallo Beauty's, het weekend is al terug voorbij! Zaterdag ben ik en mijn vriend (Dimitri) naar meubel Weba geweest & naar Max meubel! We dromen al een tijdje van een nieuwe slaapkamer die meer rust & warmte geeft maar het gevoel dat je overnacht in een Hotel. Onderaan ziet je een foto het is niet onze slaapkamer, maar wel onze bed en de nachtkastjes & de commode! De kleerkast staat niet in onze slaapkamer maar in onze berging waar al onze voorraad in staat & aan de andere kant mijn schoenen collectie! Ik hou van onze slaapkamer meubels en we hebben ze nu 6jaar, dus we denken erover na om een nieuwe slaapkamer te creëren waar we van dromen! 
Kijken jullie mee naar de inspiratie foto's?



 



Er zijn er niet veel inspiratie foto's, maar ik wou er alleen laten zien die ik erg graag zie! 
Ik hou van landelijk & ik denk wel dat ik zo mijn kamer ga creëren, het bed dat je op iedere foto ziet is mijn droom het bed is zo mooi! En leuke lakens en een zacht tapijt kan je kamer er zo mooi uitzien net zoals je in een hotel overnacht! 
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien? 
Heb je ook een droom slaapkamer, die je graag zou willen? 

Wens jullie een fijne maandag avond & een goede nachtrust liefs X 










Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️