Palmolive Thermal & Oriental Beauty Douchegel!..

Hallo Beauty's, vandaag was het koud buiten maar met de zon die straalde was het heerlijk buiten! Een tijdje geleden heb ik twee douchegels van Palmolive ontvangen & ik heb ze uitgetest en vandaag laat ik ze aan jullie zien! 
Kijken jullie mee? 
De verpakking van beiden douchegels vind ik erg mooi!Ik vind het altijd handig dat je het product door de verpakking kan zien, zo ziet je meteen wanneer je fles bijna uit is! Beiden hebben ze een uitstraling die mij doet denken aan een Welness, zou deze douchegels een rustgevende gevoel geven onder de douche?
Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst! 
°links Thermal Aqua Calm: Deze delicate formule met ontspannend parfum, is verrijkt met extracten van Lotusbloem & van Bamboe. Ontdek het vredige gevoel van een rustgevende lagune onder de douche! 
°Rechts Oriental Beauty Stimulating: Is geïnspireerd door de oosterse wijsheid om schoonheidsoliën te gebruiken. De formule is verrijkt met Amandelolie & Sandelhout extract en het laat je huid verfijnd ruiken. Voor een luxe verwenningsritueel! 
beide douchegels hebben een klikdop die gemakkelijk open & dicht klikt! 
Ze zijn gemakkelijk te doseren! 
De douchegels zijn allebij stevig van structuur, de Thermal links is meer romig van structuur of de Oriental Beauty! 
De Thermal ruikt zacht & subtiel zoetig en de Oriental Beauty ruikt meer kruidiger! 
Ik vind de geuren van allebij heerlijk! 
Ze schuimen allebij erg prettig & mijn huid voelt van beide douchegels totaal niet trekkerig aan! 
Na het afdrogen van mijn lichaam voelt mijn huid super zacht aan & de geur van beide douchgels 
blijft suptiel achter op mijn huid! 
Ik ben erg onder de indruk van beide douchegels, want heb zelf nog nooit douchegel geprobeerd van Palmolive! 
Is te verkrijgen bij verschillende drogeristerijen. 


* Dit artikel is in samenwerking met Spaonline


Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️