Zoeva Luxe Color Blush!...

Hallo Beauty's, gisteren is er geen artikel online gekomen omdat ik vreselijke hoofdpijn had, maar vandaag ben ik terug met een artikel voor jullie! Ik ben de laatste tijd Into blushes en ik had een eindje geleden een bestelling geplaats bij de Themakeupspot.nl en ik heb een Blush bestelt en die laat ik vandaag aan jullie zien.

De verpakking van de Blush vind ik erg mooi en strak! Een zwart kartonnen doosjes met zilvere glanzende bedrukking, ziet er erg luxeus uit! 
Op de achterkant van het doosje staat de ingrėdienten lijst & het ziet er erg goed uit! 
De Zoeva Luxe Color Blush Gentle Touch is een poederblush met een prachtige zachtroze kleur en een heerlijk zachte structuur. De Zoeva Luxe Color blushes zijn longlasting, veegproof en zorgen ervoor dat je er de hele dag op en top uitziet. De blushes zijn voorzien van abrikozen-olie en vitamine E waarmee ze je huid een prachtige gloed geven en zijn ook goed te gebruiken om je gezicht mee te shapen. Goed om te weten: de Zoeva Luxe Color Blushes zijn vrij van parabenen, parfum en mineralen
Als je het doosje opent is de binnenkant fel roze erg leuk! 
Oehh...de verpakking is zo mooi! Het is een vierkant mat zwart doosje en als je goed kijkt ziet je golvende krullen in het doosje gedrukt! Ook staat Zoeva erop gedrukt in wit kleurig lettertype! 
De Blush heeft een mooie naam Gentle Touch! 
Is de Blush niet prachtig? Super handig dat er een grote spiegel in het doosje zit, ook vind ik de tekst mooi die in de Blush gedrukt staat: Color.love.makeup!  
De swachts: het pigment is super met 1 veeg over de Blush had ik meteen een streep op me hand, dus   Zal ik moeten  verzichtig zijn met het aanbrengen van de Blush! Er zitten geen glansdeeltjes in dus het is een matte Blush en dat had ik nog niet in me stash. De blush is een subtiel roze kleur en brengt gemakkelijk aan op me wangen! Het blijft een heledag mooi zitten op me wangen ik hoef de Blush niet bij te werken! 
Zoeva heeft niet alleen goede kwasten maar ook kwaliteitsvol make-up! 
Ik heb er een nieuwe favoriet bij in me stash! 
Deze prachtige Blush van Zoeva Luxe Color is te verkrijgen op de webshop van: www.themakeupspot.nl voor de prijs van 8.50€ 
Ik wens jullie een fijne donderdag avond & een fijne nachtrust liefs X 








Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️