Etos Blush Powder!..

Hallo Beauty's, het is vandaag zaterdag, de week is enorm snel voorbij gegaan ook al was ik ziek! Straks ga ik mijn haar kleuren want ik zit al terug met een uitgroei en achter dat ik mijn haar heb gekleurd ga ik naar de Action achter geurkaarsen, wat ga jullie doen vandaag? Gisteren is er geen artikel online gekomen sorry daarvoor, dus laat ik vandaag aan jullie de Etos Blush Powder zien die ik ook heb gekregen van  Petra, kijken jullie mee? 
De verpakking van de Blush is brons/goud van kleur met zilveren detials, de blush kan je erdoor zien en zoals jullie al weten heb ik dat graag dat je producten door de verpakking kan zien, vooral dat de patroon van de blush erg leuk is!


Op de achterkant van de verpakking staat er uitleg hoe je de blush moet aanbrengen, wat ik meteen opmerk dat de Blush geen naam heeft vind ik wel spijtig! Na openen blijft de Blush 24m houdbaar! 


Het patroon van de Blush ziet er erg leuk uit, doet mij denken aan pizza schijfjes! De Blush heeft 5 kleuren en aan de onderkant ziet je terug de zelfste 5 kleuren.


De Blush van dichtbij, er zitten kleine goud kleurige glansdeeltjes in! 


De swachts: het pigment is super, de Blush is wel erg poederig en dat ziet je ook aan de swachts! Het zijn mooie zomerse kleurtjes die je los kan gebruiken of te samen, ik zelf ga de kleurtjes door elkaar gebruiken. 


De Blush brengt fijn aan alleen voor je de Blush aanbrengt je kwast aftikken, om fall-out te vermijden! Het is een subtiele Blush met een mooie glans, de Blush blijft een heledag mooi zitten op mijn jukbeenderen! 
Ik ben heel tevreden met deze Blush! 
Deze Etos Blush Powder is te verkrijgen bij de Etos filialen voor 4.99€ 
Ik wens jullie nog een fijne weekend en tot maandag, liefs X 




Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️