M.A.C Viva Glam Lipstick Miley Cyrus!...

Hallo Beauty's, de tijd op mijn werk ging snel voorbij & het is al terug dinsdagavond! Vandaag laat ik aan jullie de nieuwe Viva Glam Miley Cyrus lipstick van M.A.C zien,en deze heb ik vorige week bestelt op de webshop van M.A.C! Dit is mijn eerste Viva Glam lipstick en ik ben dolblij dat ik deze beauty aan mijn stash kan toevoegen, want ik wou deze lipstick erg graag! Kijken jullie mee naar deze beauty? 

Het doosje is net zoals de gewone lipsticks van M.A.C mat zwart van kleur met witte detials & de handtekening staat erop van Miley Cyrus in glanzend rood, erg mooi! 
Op de verpakking staat er natuurlijk de ingrediëntenlijst! 
De vorm van de lipstick ziet er ook zelfste uit zoals de gewone lipsticks, het enige verschil is in de plaats van een zilveren omranding is het van deze lipstick rood & natuurlijk staat M.A.C er ook 
opgedrukt in de kleur rood van de andere lipsticks is het zilver van kleur! 
Oehh...wat een beauty! het rood komt terug tevoorschijn & de handtekening staat er ook opgedrukt van Miley Cyrus! 
M.A.C zegt: Dit is Miley Cyrus's Viva Glam lipstick kleur. Een super sexy roze kleur in de ironische lipstick formule van M.A.C. 
Het is Amplified Creme lipstick, dus de lipstick is niet helemaal mat! Het heeft een subtiele glans en voelt zacht aan op de lippen! 
De swachts: het pigment is super in 1 beweging stond er een roze streep op mijn hand! Ik vind de lipstick nu al prachtig, een fel roze ideaal kleurtje voor de komende lente/zomer! 
Fullsize foto: hier heb ik de lipstick aangebracht op mijn lippen! De lipstick brengt erg fijn aan & wauww de kleur is zo prachtig, zoals je ziet heeft de lipstick een subtiele glans! Na een drankje & een maaltijd zit de lipstick nog steeds muurvast op mijn lippen, ik begin meer en meer fan te worden van de lipsticks van M.A.C want het kwaliteit is super! 
Ja ik ben blij met mijn tweede lipstick & niet zomaar een lipstick want de opbrengst van de verkoop van Viva Glam gaat integraal naar de hulpverlening aan vrouwen, mannen en kinderen die leven met HIV/AIDS. 
Ja kan deze lipstick bestellen op de webshop: http://www.maccosmetics.be en natuurlijk kan je deze Viva Glam Miley Cyrus ook vinden bij de M.A.C filialen, de lipstick is Limited Edition maar niet ongerust pas na 6 maanden verdwijnd deze lipstick! 
Wens jullie nog een fijne dinsdag avond & een goede nachtrust liefs X 







Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️