Manhattan Glossy Lipstick!...

Hallo Beauty's, ik voel mij al stukken beter! Alleen mijn nek & rug doet nog pijn, ik had een griepvirus in mijn spieren, maar de dokter zei dat ik er snel bij was & ik ben meteen begonnen met medicatie te nemen. Had ik niet naar de dokter geweest en blijven gaan werken ging ik op een dag niet meer uit mijn bed geraken omdat mijn spieren verzwakt gingen zijn. Ik heb nu twee dagen alleen maar geslapen, en ik voel mij al beter om voor jullie een artikel te typen! Vandaag laat ik aan jullie een lipstick zien die ik van Petra heb gekregen, van de Swap die wij een eindje geleden hebben gedaan. Kijken jullie mee? 
De lipstick die ik heb gekregen van Petra ken ik niet zelfs het merk niet, ik vind het wel leuk om deze lipstick uit te proberen! De huls ziet er alvast leuk uit glanzend zwart en als detials witte zoentjes, erg schattig! Ook ziet je als detail de M staan dat is de merk van de lipstick Manhattan!
Het kleurtje die ik heb ontvangen is nr 3 Like Me, een roze kleur en Petra weet dat ik dol ben op roze lipsticks! 
De huls aan de binnenkant is mat zwart en de lipstick is erg mooi! 
Zoals je ziet is de lipstick anders van vorm gesneden of een lipsticks die ik gewoon ben! 
De swachts: het pigment is erg goed,een zachte romige en glossy lipstick! Het kleurtje is roze, maar voor mij is het meer kersenrood met een roze ondertoon! 
Fullsize foto: natuurlijk heb ik de lipstick aangebracht op mijn lippen, de lipstick glijd moeiteloos over mijn lippen. Het romige textuur voelt heerlijk aan op mijn lippen, en de lipstick heeft een mooie glans! Het kleur is prachtig en het heeft mij een zomers gevoel, de lipstick ziet er op mijn lippen er toch meer roze uit dan op de swachts! De lipstick overleefd geen grote maaltijd, wel een drankje en een hapje, even bijwerken is voor mij niet zo erg! 

Dankjewel Petra voor deze prachtige zomerse lipstick! 
Deze Manhattan Glossy Lipstick is te koop op de webshop:  http://www.makeupmusthaves.nl voor 3.49€ 
Wens jullie nog een fijne woensdag, liefs X 



Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️