Olaz Essentials Double Action Nachtcrėme Gevoelige Huid!...

Hallo Beauty's, straks nog gaan werken tot 18u & mijn weekend gaat ook van start! Gisteren avond heb ik wat gewerkt aan mijn blog, ik wou al een tijdje dat mijn foto's er groter uitzien en dat is gelukt. Ik vind het veel beter zo & ik hoop dat jullie het beter vinden zo? Vandaag laat ik aan jullie de Olaz Essentials Double Action Nachtcrėme zien voor de gevoelige huid, ik gebruik deze nachtcrėme nu al een maand en ik vind het tijd om het aan jullie te laten zien. Kijken jullie mee? 

De verpakking van de nachtcrėme vind ik er leuk & kleurig uitzien, roze met blauw & witte detials! 
De ingrediëntenlijst & na openen blijft de nachtcrėme 12m houdbaar. 
De verpakking vind ik er leuk uitzien, een plastiek wit potje met een zwarte deksel. Ik heb normaal gezien liever een nacht/dagcrėme in tubevorm omdat het veel hyginischer is! 
Waarom is dit het juiste product voor mij? 
-Omdat het een crėme is die: De huid voedt tijdens de nacht om het gedurende de dag verloren vocht te vervangen. Het uiterlijk van je huid regenereert door een verbetering van de oppervlakte van je huid door het natuurlijke regeneratieproces, het aanvullen van de hypro-lipidic laag. 
°Speciaal ontwikkeld is voor de gevoelige huid. 100% Parfumvrij en Kleurvrij.

De crėme is romig & dik van structuur. Als je aan de crėme ruikt, ruikt het naar niets dus er zit zeker geen parfum in! 
Hoe te gebruiken: voed en verzorgt je huid elke avond door zachtjes in te masseren op je gezicht en hals. Oogcontact vermijden! 
Deze nachtcrėme vind ik erg fijn! De crėme trekt snel in mijn huid en het laat geen vettige laagje achter wat ik erg fijn vind! Ik heb een gevoelige huid en ik merk dat deze crėme mijn huid verbeterd. als ik s'morgens wakker wordt, sta ik op met een zachte huid en merk ik dat mijn roodheid wat verminderd is! 
Ik ga zeker ook de dagcrėme uit deze lijn aanschaffen, ik heb de ideale nachtcrėme gevonden die bij mijn huid past! 

Olaz Double Action Nachtcrėme: is te verkrijgen bij de Kruidvat filialen voor 7.09€ 
Ik wens jullie alvast een fijne weekend & ik zie jullie terug maandag, liefs X 





Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️