Sleek Blush Rose Gold!...

Hallo Beauty's, het weekend staat bijna weer voor de deur, maar morgen eerst nog gaan werken tot 18u! Vandaag laat ik aan jullie de Sleek Blush Rose Gold zien en deze Blush stond al een tijdje op mijn verlanglijstje maar telkens als ik deze Blush wou bestellen was het iedere keer uitverkocht! Maar ik heb dan toch eens geluk gehad en ik heb deze Rose Gold Blush van Sleek kunnen bemachtigen! Kijken jullie mee? 
De Rose Gold is de populairste Blush van Sleek velen vergelijken 'm met de beroemde Nars Orgasm Blush,maar ik kan ze niet vergelijken omdat ik zelf de Nars Orgasm niet in mijn bezit heb. De verpakking van de Blush van Sleek vind ik erg mooi & strak, helemaal zwart van kleur & glanzende detials.
Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst & natuurlijk ook de naam Rose Gold 926. Sleek is dierenproefvrij, na openen blijft het 24m houdbaar! 
Als je het doosje opent ziet je meteen een spiegel, vind ik erg handig voor onderweg! En dan ziet je de prachtige Blush!! 
De Blush van dichterbij, Rose Gold is een roze Blush met gouden shimmers! De Blush is perfect alle huidskleuren, geeft een goud-roze Highlight op je wangen! 
De swachtes: het pigment is super had ik ook wel verwacht van Sleek, de Blush is erg mooi! Je ziet de gouden glans, prachtig! Deze Blush brengt fijn aan op mijn wangen & blijft een heledag perfect zitten. Je hebt geen highlighter nodig als je deze Blush gebruikt want het glanst zelf al super mooi, jaa ik heb er een nieuwe grote favoriet bij! 
De Blushes van Sleek kan je alleen maar online bestellen & is te verkrijgen op verschillende webshops! Voor de Belgen onder ons kan je het verkrijgen op deze webshop: http://www.beautymelon.be & voor degene die in Nederland wonen kan je de Rose Gold Blush van Sleek bestellen op deze webshop: http://www.themakeupspot.nl

Ik wens jullie nog een fijne donderdag avond & een fijne nachtrust, liefs X 

Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️