Swap Unboxing Met Petra!...

Hallo Beauty's, vandaag is het Unboxing tijd van een prachtige pakket die ik vorige week heb ontvangen van Petra, voor een bepaald bedrag hebben we voor elkaar spulletjes gekocht & vandaag laat ik het aan jullie zien wat Petra voor mij heeft gekocht! Willen jullie zien wat ik voor haar heb gekocht neem zeker eens een  kijkje op Petra haar blog: www.heelgewoondagelijks.blogspot.com

Ik vond het best spannend om zoiets te doen, zelf ben ik een grote twijfelaar in alles dat ik uren in de winkel sta van zou ik dit wel kopen of toch niet! Gelukkig is het gelukt om Petra haar pakketje samen te stellen & hopelijk is ze erg blij! Vorige week ging de deurbel en ik wist dat het pakketje was van Petra, snel naar beneden want ik zat in de badkamer! De doos was leuk verpakt roze & zoals jullie al weten ben ik dol op roze! Dan was het tijd om het uit te pakken en toen dat ik de doos opende zei ik meteen wauww hoe mooi. Petra is veel creatiever of ik en dat vind ik wel leuk! 
In de doos zit er een mooi kaartje bij en daarin staat er dat er een paar personelijke favorieten in zitten  waar Petra dol op is, dat maakt mij natuurlijk nog nieuwsgieriger! 
De eerste deel van de cadeautjes, hoe leuk ik zie alleen maar Roze dus Petra weet waar ik dol op ben! Als extra's zitten er hartjes Bruistabletten bij voor in bad, heerlijk! Ook zitten er marshmallows bij in hartjesvorm Jamiej, Petra weet hoe ze iemand moet verwennen. Ik zal de marshmallows gebruiken voor in warme chocolademelk, heerlijk! 
Ik vond het zo leuk om al de eerste cadeautjes uit te pakken, Petra weet alvast waar ik dol op ben! Er zitten producten bij die ik niet ken, dat vind ik wel leuk zo leer je terug fijne producten kennen! 
Wat heb ik gekregen: 
-I love Strawberries & Cream Body Mist.
-Miss Sporty Crush On You 3D Texture Nagellakje.
-Pure Mascara Intense Black, ken ik niet dus hier ben ik benieuwd naar! 
-Makeup Revolution London 18 Exclusive Eyeshadow Palette. 
-Aussie Miracle Recharge Take The Heat, hier ben ik ook benieuwd naar! 
-Etos Liquid Lipstick rood van kleur. 
-Claire's Strawberry Ice Creamy Flavoured Lip Balm. Super schattig deze gaat op mijn nachtkastje staan! 
Nog meer cadeautjes om te openen, heb het gevoel dat ik jarig ben! 
Te mooi om te openen, maar ik ben te nieuwsgierig! 
Wauww nog meer prachtige producten! Petra weet precies waar ik van hou <3
Wat heb ik gekregen: 
-Cattier Paris Nuage Céleste Reinigings mousse, ken ik niet dus hier ben ik nieuwsgierig naar! 
-Etos Quick Dry Nail Polish in de kleur rood. 
-Mannattan Glossy Lipstick nr 3 Like Me, oehh de verpakking vind ik erg schattig met al die kusjes! 
-Etos Blush Powder, ziet er een prachtige Blush uit! 
-Nivea 8 Masker Verwencollectie, Petra weet mij wel te verwennen! 
-Bathtime Stories Jelly Fish Handmade Moisturizing Soap, ken ik niet hier ben ik super benieuwd naar!
-Kruidvat Skin Booster. 
-En een doosje met staaltjes, altijd leuk om een paar staaltjes te proberen! 

Dit was de inhoud & eerlijk ben ik naar alles nieuwsgierig! Petra weet perfect waar ik van hou en dat vind ik wel leuk. Ik heb nog nooit een Swap gedaan & ik zou het meteen terug doen! 
Dankjewel Petra voor de prachtige producten & hopelijk ben jij net zo blij als ik :) 
Neem zeker eens een kijkje op Petra haar blog: www.heelgewoondagelijks.blogspot.com

Ik wens jullie nog een fijne woensdagavond & een fijne nachtrust, liefs X 



Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️