Bourjois Shine Edition Lipstick!..

Hallo Beauty's, het weekend is spijtig genoeg al terug voorbij! Ik wou al een tijdje een lipstick uitproberen van Bourjois uit de Shine Edition collectie, en als ik bij het kruidvat was heb ik dan niet staan twijfelen en ging ik met een Bourjois lipstick naar huis! En vandaag laat ik de lipstick aan jullie zien, kijken jullie mee? 

De verpakking van de lipstick vind ik er zomers uitzien, glanzende zilveren huls met licht blauwe detials! Aan de onderkant van de lipstick ziet je welke kleur het is een licht roze kleur, zo vind je de lipstick gemakkelijk terug in je stash!


Op de achterkant van de lipstick de naam van de lipstick 27 Oh My Doll, leuke naam! De lipstick blijft na openen 18m houdbaar.


Op de onderkant van de lipstick staat de nr 27 er ook opgedrukt, vind ik wel handig! 


Oehh..de lipstick is prachtig, zoals je ziet is de lipstick mooi schuin afgesneden zo kan je moeiteloos netjes de lipstick aanbrengen op je lippen! 


De lipstick van dichtbij! 


De swachts: het is een licht roze kleur met zilveren glitters, zonder al teveel moeite stond er een roze streep op mijn hand dus het pigment is goed! De lipstick heet niet voor niets shine want de lipstick glanst erg mooi! 


Fullsize foto: de lipstick heb ik aangebracht op mijn lippen, de lipstick brengt fijn aan en voelt zacht aan! De kleur vind ik erg mooi en subtiel die bij iedere ooglook past! De lipstick overleefd geen drankje en ook geen grote maaltijd, zonder te veel moeite breng ik de lipstick terug opnieuw aan op mijn lippen. 
Ik ben erg blij met deze Bourjois Shine Edition lipstick en is te verkrijgen bij de kruidvat filialen voor   13.19€. Ik wens jullie nog een fijne maandag avond en een fijne nachtrust, liefs X  









Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️