Catrice Nude Purism EyeColour Quattro!..

Hallo Beauty's, vandaag is het een zonnige dag buiten vind ik zo heerlijk! Straks moet ik gaan werken maar eerst heb ik terug een artikel voor jullie, de nieuwe LE van Nude Purism van Catrice ligt al een eindje bij het kruidvat en ik heb een EyeColour Quattro Palette meegedaan naar huis. En vandaag laat ik deze Palette aan jullie zien, kijken jullie mee? 

De nieuwe LE was echt iets voor mij want zoals jullie al weten hou ik enorm van subtiele tinten! De verpakking vind ik erg mooi met zwarte detials en je kan de kleurtjes erdoor zien, handig als je deze Palette wilt zoeken in je stash zo vind je het meteen.


Op de achterkant staat er wat uitleg en natuurlijk de naam C01 Naked Brown Contains Carmine, na open blijft het 12m houdbaar! 


Oehh...er zitten 4 prachtige kleurtjes in dit Palette, 3 glanzende en de donkere bruine kleur is mat! 


De kleurtjes van dichtbij! 


De swachts: het pigment is goed maar niet super, de drie lichtse kleurtjes is het pigment goed maar de donkerste matte bruine kleur mag van mij toch iets donkerder, de kleur springt er nu niet echt uit jammer! Ik heb de kleuren aangebracht op mijn oogleden met een Oogshaduwbasis eronder en de blauwe kleur zag je het beste van allemaal spijtig, natuurlijk denk ik dan het blijft een Nude Palette de kleuren zijn dan gewoon wel erg subtiel!  
De oogshaduw brengt fijn aan maar is wel erg poederig, eerst je kwast aftikken om fall-out te vermijden! De oogshaduw blijft een heledag mooi op zijn plaats zitten, dat kan natuurlijk ook zijn door mijn Oogshaduwbasis! 


De Nude Purism EyeColour Quattro Palette is te verkrijgen bij de kruidvat filialen voor 4.59€
Opgelet dit Palette is maar tijdelijk te verkrijgen op=op! 
Wens jullie nog een fijne zonnige donderdag, liefs X 






Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️