Makeup Revolution What You Waiting For: 18 Exclusive Eyeshadow Palette!...

Hallo Beauty's, vandaag is het terug lente weer buiten en straks moet ik spijtig genoeg gaan werken! Maar gelukkig gaat de tijd snel voorbij, vandaag laat ik aan jullie een prachtige oogschaduw Palette zien van Makeup Revolution What You Waiting For die ik een eindje geleden heb ontvangen van de Swap die ik gedaan heb met Petra. Kijken jullie mee? 

De Palette zit in een stevig karton doosje in de kleur zwart en het heeft witte & goud kleurige detials,erg leuk! .


Op de achterkant van de verpakking ziet je de kleurtjes, en Petra weet exact waar ik van hou! Er zitten 18 oogschaduws in dit Palette, 12 shimmers en 6 matte kleurtjes! Met deze Palette kan je verschillende ooglooks maken, van een subtiele look of een look voor een avondje uit! 


Oehh..de verpakking vind ik er erg luxueus uitzien, glanzend zwart met gouden details! Ook voelt de verpakking stevig aan, na open blijft het 12m houdbaar.


Als je het doosje opent ziet je meteen een grote spiegel, gemakkelijk voor onderweg voor je look bij te werken! Op de oogschaduw zelf ligt er een doorzichtig folie op en op iedere oogschaduw staat er een leuke naam! Vind het altijd leuk dat oogschaduw leuke namen hebben.
Ook zit er een kwast bij met twee sponsapplicator, zelf gebruik ik liever mijn eigen kwasten! 


Oehh..prachtige kleurtjes, de twee bovenste rijen zijn de shimmer kleuren en onderaan de matte kleurtjes, zelf zie ik het liefst shimmer oogschaduw maar zal nu zeker ook vaak deze matte kleurtjes erbij nemen! 


De swachts: ik had al veel goeds gehoord over het pigment van de Makeup Revolution Palette's! En inderdaad het pigment is super, ik stond letterlijk gewoon met mijn mond open te staren van hoe geweldig het pigment is! 
Ik begin eerst met de shimmer kleurtjes uit de eerste rij bovenaan, het zijn 6 Nude tinten van licht naar donker erg mooie kleuren. Links: We love you,Tick Tock,Can't find the brake,Moving car,Do It alone & Sex chromosome! 


De tweede rij van de shimmer kleurtjes, hier ziet je mooie roze kleuren en een prachtige gouden kleurtje! Van links: Now its only me, Scary conversation, Take a chance, Shut my eyes, Stupid H... & Life is short.


Nu is het de beurt aan de matte kleurtjes, zoals je ziet is het pigment erg goed voor matte kleurtjes! Alleen de lichtste kleur helemaal links is het pigment niet zo goed want je ziet het bijna niet, hier ziet je ook terug roze kleurtjes en bruine tinten! 
Van links: Your capable, Super hot female, Million dollar contract, Hot track, Brand new fans & Wicked style. 
Ik ben super blij met dit prachtige Palette, de verpakking is mooi en de oogschaduws hebben leuke namen en vooral is het pigment super! 

Dankjewel Petra voor dit prachtige Palette, dit palette is te verkrijgen op de webshop: http://www.makeupmusthaves.nl voor 7.99€ 

Ik wens jullie nog een fijne zonnige woensdag, liefs X 



Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️