Pure Mascara Intens Black!..

Hallo Beauty's, vandaag is het terug een zonnige lente dag heerlijk! Straks moet ik terug gaan werken tot 18u en hopelijk gaat de tijd snel! Een eindje geleden heb ik een Swap gedaan met Petra en ik heb een mascara ontvangen en die laat ik vandaag aan jullie zien, kijken jullie mee? 

De verpakking is een tube met een leuk zebra motiefje, ik vind de verpakking geweldig mooi! Ik ben dol op zebra motiefjes! Ik heb wat informatie proberen te vinden op google waar je deze mascara kan verkrijgen, maar ik vind er niets over! Maar toch wil ik deze mascara aan jullie laten zien.


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst en rechts bovenaan ziet je een konijntje, deze mascara is niet getest op dieren! Na openen blijft de mascara 6m houdbaar. 


Het borsteltje van de mascara heeft geen speciale vorm en het zijn geen rubberen haartjes, de haartjes  zijn super zacht en staan mooi dicht bij elkaar! Het borsteltje ziet er goed uit en is perfect van formaat  niet te groot en ook niet te klein! 


Ik heb natuurlijk de mascara uitgeprobeerd op mijn wimpers, het borsteltje werkt heel erg fijn en zoals je ziet  heb ik geen spinnenpootjes effect! De mascara heeft mijn wimpers een mooie lengte en volume, ook zijn mijn wimpers meer gekruld erg mooi vind ik het! De mascara is ook intens zwart van kleur en blijft de hele dag perfect zitten, ik ben helemaal fan van deze mascara! 
De verpakking is mooi & de mascara heeft een mooi resultaat aan mijn wimpers. Ik weet niet waar je  
deze masacra kan verkrijgen, ik vind deze mascara erg fijn en zou deze graag willen aanschaffen! Dankjewel Petra voor deze fijne Pure Intens Mascara Black, zou je mij kunnen mailen waar deze mascara te koop is? 
Ik wens jullie nog een fijne zonnige dinsdag, liefs X 



Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️