Catrice Prime And Fine Eyeshadow Base!..

Hallo Beauty's, het weekend is al terug voorbij en we zijn al terug maandagavond! Vandaag was het terug een prachtige lente dag, heerlijk hė! Ik gebruik nu al een tijdje de nieuwe Oogschaduwbasis van Catrice en vandaag zal ik mijn mening erover geven  of ik deze Oogschaduwbasis fijn vind, kijken jullie mee? 

De verpakking vind ik er erg mooi en luxueus uitzien, goed gedaan van Catrice! De verpakking geeft een zwarte matte dop en zwarte details.


De ingrediënten staat er niet opgedrukt vind ik wel jammer, maar na openen blijft het 6m houdbaar!


Catrice omschrijft: Oogleden worden optimaal voorbereid op oogmake-up dankzij deze oogschaduwbasis. De lichte textuur in een naturel Nude tint is gemakkelijk aan te brengen en 
gelijkmatig te verdelen met de flock applicator. De ideale voorbereiding voor je oogleden! De Eyeshadow base verbetert de kleurintensiteit en helderheid van de oogschaduw, de kleurpigmenten blijven langer mooi en de basis voorkomt dat de kleurpigmenten zich ophopen in de plooi van het ooglid. 


De swachts: zoals Catrice omschrijft is de basis Nude van kleur en dat klopt helemaal, ook het aanbrengen van de basis op mijn oogleden gaat erg gemakkelijk het trekt snel in de huid en je bent zo klaar voor je oogschaduw aan te brengen! De basis zorgt er inderdaad ervoor dat mijn oogschaduw een heledag mooi op zijn plaats blijft zitten en dat de oogschaduw niet ophoopt in de plooien van mijn oogleden. 


Ik vind de Oogschaduwbasis erg fijn en is te verkrijgen bij de Kruidvat filialen voor 3,59€ 
Ik wens jullie nog een fijne maandagavond en een goede nachtrust, liefs X 






Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️