Givenchy Le Prisme Visage Color Confetti!..

Hallo Beauty's, vandaag is het zonnig weer buiten maar er is nog altijd wind buiten! Straks moet ik gaan werken tot 18u, maar eerst ga ik aan jullie de Givenschy Le Prisme Visage Color Confetti gezichtspoeder laten zien! Deze Color confetti gezichtspoeder was maar tijdelijk te verkrijgen, ik heb hem gelukkig nog kunnen scoren bij iciparisxl! Kijken jullie mee naar deze prachtige Confetti gezichtspoeder? 

De Colour confetti gezichtspoeder zit in een stevig zwart doosje met witte detials, het straalt luxe uit!


Op de zijkant van de verakking staat de ingrediëntenlijst opgedrukt en na openen blijft de gezichtspoeder 12m houdbaar! 


Oehh..over de verpakking weet ik echt niet veel te zeggen, het is gewoon Prachtig! Ziet er zomers uit met al die gekleurde balletjes, het leukste eraan is dat die kleine balletjes heen en weer bewegen! 


Als je het doosje opent ziet je meteen een grote spiegel, gemakkelijk voor onderweg om je make-up bij te werken! De poeder ziet er zo mooi uit, al die kleurtjes bij elkaar en beneden een leuke patroon en Givenchy staat in de poeder gedrukt! Deze poeder is te mooi voor te gebruiken, ik kan er uren naar 
kijken! 


Deze gezichtspoeder is geen Blush en ook geen highlighter, maar een gezichtspoeder die signalen van vermoeidheid direct laat verdwijnen en de teint verlevendigt door de verschillende kleurpigmenten. 


Er zit nog een leuke kwastje in de verpakking, zelf gebruik ik het niet! De haartjes van het kwastje voelen stevig aan! 


De swachts: het pigment is goed,de goudkleurige gedeelte van de gezichtspoeder is op de swachts wit van kleur en het glanst erg subtiel dat je het niet kan zien op de foto! 
De roze swachts glanst wel erg mooi! 


Ik heb dan ook de gezichtpoeder uitgeprobeerd en ik breng de poeder na mijn foundation aan op mijn gezicht, ik merk meteen dat mijn huid straalt en toch ziet mijn huid er Matt uit! Ook blijft mijn make-up de gedurende dag beter zitten! Ik ben fan van deze Givenchy LE Prisme Visage Colour Confetti gezichtspoeder en is te verkrijgen bij de iciparisxl filialen voor 49,20€. Ik heb deze pareltje gescoord met een leuke korting van 21%  ik heb maar 38,87€ betaald! 
Ik wens jullie nog een fijne woensdag middag, liefs X 









Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️