Hema Easy Shine Lipbalm!...

Hallo Beauty's, vandaag was het terug een zonnige lentedag heerlijk! Voor degene die mij al een tijdje volgen weten ondertussen al dat ik helemaal fan ben van lippotloden en heb er al een paar in mijn stash van verschillende merken maar nu heeft de Hema ook lippotloden in hun assortiment en natuurlijk kon ik het niet laten om er ėėn mee te doen naar huis! Vandaag ga ik aan jullie de Easy Shine LipBalm laten zien van de Hema, kijken jullie mee? 

Ze hebben trouwens ook matte lippotloden maar ik heb liever een lipproduct die glanst, de verpakking van de LipBalm ziet er erg leuk uit de dop en het uiteinde van de LipBalm is roze van kleur en het middenstuk is zwart van kleur en heeft witte details. Ik heb natuurlijk gekozen voor een roze kleur en dat ziet je natuurlijk meteen aan de verpakking!


Het enigste dat ik jammer vind is dat de LipBalm geen leuke naam heeft, het heeft wel een nummer gekregen en het nummer dat deze LipBalm heeft gekregen is nr 2! 


Het handige puntje aan deze balm zorgt ervoor dat je makkelijk je lippen in kan kleuren en de balm heeft een lekker geurtje, het ruikt naar snoepjes! 


De swachts: de LipBalm is niet zo goed gepigementeerd maar je ziet toch een mooi roze/fushsia  kleur met een subtiele glans! 


Het resultaat op mijn lippen vind ik super mooi, het roze/fushsia ziet er op mijn lippen intenser uit en is het ideale kleur voor de lente/zomer! Verder brengt de balm heel fijn aan en voelt het ook fijn aan op mijn lippen, lekker verzorgend! De balm overleefd een drankje & een hapje maar na een grote maaltijd is het tijd voor bij te werken! 
Jaa ik ben fan van deze Hema Easy Shine LipBalm en ze hebben meerdere kleurtjes in het assortiment waar ik nu ook nieuwsgierig naar ben.  

Is te verkrijgen bij de Hema filialen voor 4.50€ 
Ik wens jullie een fijne donderdagavond en een goede nachtrust, liefs X 




Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️