Hoe Ik Mijn Make-up Opberg!..

Hallo Beauty's, vandaag is het een prachtige lente dag buiten en gelukkig moet ik vandaag niet gaan werken en zal ik straks kunnen genieten! Een hele eind geleden had ik eens in een persoonlijk artikel geschreven dat ik een oud kastje een nieuw leven ging geven en dat heb ik ook gedaan, ik heb het kastje geschilderd in wit en mijn vriend (Dimitri) heeft nieuwe zilveren kleurige handvatjes gemonteerd.Ik ga het kastje gebruiken voor mijn make-up in op te bergen en ik ga het vandaag aan jullie laten zien hoe ik mijn mak-up opberg in mijn nieuwe opbergkast, ik ben nog niet helemaal tevreden van de opbergvakjes dat ga ik nog veranderen maar ik ben al blij dat mijn make-up nu een betere opberg plaats heeft! Kijken jullie mee?



Een kastje zonder accessoires ziet er maar erg saai uit en daarom heb ik er bijpassend  accessoires op neergezet zoals een theelichthouder met een leuke tekst Light Up My Day en aan de binnenkant is het brons van kleur, dan ziet je The raspberry kiss hand and bodylotion van Treacle moon en de verpakking van Bambi Let's Dream Eau de toilette!De parfum van Bambi zit trouwens nog in de verpakking omdat ik het te mooi vind voor te gebruiken!


Toen ik op instagram dit koperen mandje zag bij Manon  die ze had gekocht bij de Hema vond ik het meteen erg leuk! In Roeselare hebben we gelukkig een Hema dus ik hoef niet ver te rijden, maar ik vond het koperen mandje niet en ik heb het dan gevraagd aan een verkoopster of ze die koperen mandjes binnen hadden! Maar ze wist niet echt wat ik bedoelde en ze dacht dat ik in de verkeerde winkel was terwijl ik zeker wist dat het bij de Hema te verkrijgen is, ik ging dan maar naar terug naar huis. Op een zondag zijn we dan een dagje naar Sluis gegaan en ik zag dat ze ook een Hema hadden en ik meteen gaan kijken of dat ze daar de koperen mandjes binnen hadden, en ja ze hadden de mandjes binnen en ik deed meteen één mee naar huis! Dankjewel Manon voor deze leuke inspiratie, het mandje is erg leuk voor douchegels in op te bergen!


De eerste lade: zoals je ziet zit mijn eerste ladekastje al erg vol met foundation en BBcreams, mono oogshaduws, kleine palette's en oogpotloden en mascara te samen! Dan ziet je mijn bronzers en highlighters, dan mijn blushes. 


De tweede lade: je ziet twee mandjes met lipglosses, links ziet je mijn lichtroze en Nude glosses en rechts ziet je mijn felroze glosses! De oranje verpakking dat is een bronzer van Myléne maar is te groot voor bij mijn Bronzer/highlighters te plaatsen in mijn eerste lade, dan ziet je een grote lippenbalsem van de H&M en ernaast ziet je een paarse verpakking en dat is een shimmeringpowder van Yves rocher en deze verpakking is ook te groot voor bij de bronzer/highlighters te plaatsen in mijn eerste lade, dan ziet je mijn lippenstiften en nog een paar lippenbalsem! 


De derde lade: In mijn onderste lade zitten al mijn Palette's & Nagelwielen, zoals je ziet is mijn opbergsysteem nog niet helemaal af want ik zou het liefst allemaal de zelfste mandjes hebben omdat het dan mooier zal zijn! Als ik ooit ga veranderen dan laat ik het terug aan jullie zien, ik hoop dat jullie het leuk vonden voor te zien hoe ik mijn make-up opberg? 
En ik wens jullie nog een fijne woensdag liefs X 




Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️