M.A.C Highlight Powder/ Blush Pink!..

Hallo Beauty's, het is al terug vrijdag de week ging super snel voorbij! Straks moet ik nog gaan werken tot 18u en dan gaat mijn weekend ook van start! Mac heeft terug een paar limited editions uitgebracht en ik wou graag de Highlight Powder/Blush Pink scoren, en dat is mij gelukt! Kijken jullie mee naar deze prachtige Highlight Powder/ Blush Pink? 

 De Highlight Powder/Blush Pink zit netjes verpakt in een zwart kartonnen doosje met witte detials in het midden van het doosje ziet je meteen het patroontje van de Blush, Zoals je ziet is het patroontje erg mooi!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst erop gedrukt! 


De verpakking van de Blush ziet er ook zwart uit met zwarte detials en in het midden ziet je de Blush erdoorheen vind ik zo mooi! 


Oehh...kijk hoe mooi!! 
Mac omschrijft: Hightlight Powder heeft het gezicht in een stralende champagnetint en lichtroze, met een zilveren glans die een subtiele gloed afgeeft. Blenden is supermakkelijk en de fluwige textuur creëert een prachtige finish.


De Blush van dichtbij, ik vind het patroontje erg mooi! 


De swachts: het pigment is goed zoals Mac het omschrijft is het een subtiele lichtroze kleur met een zilveren gloed erdoorheen erg mooi! Als ik de Blush aanbreng op mijn wangen ziet je een subtiel roze kleur en als ik in de zon sta ziet je de zilveren glans erg mooi, voor degene die van subtiele blushes hou is deze Blush perfect voor jou! 
De Blush blijft een heledag perfect zitten en de Blush brengt fijn aan, de Blush is wel erg poederige maar  ik tik eerst mijn kwast af voor ik de Blush aanbreng voor fallout te vermijden. 


De Highlight Powder/Blush Pink is te verkrijgen op  maccosmetics.be en bij de Macstore filialen voor 29€. 
Ik wens jullie een fijne weekend toe en ik zie jullie terug maandag, liefs X 

Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️