Maybelline Color Show Pretty Pink Lipgloss!..

Hallo Beauty's, vandaag was het terug een prachtige lente dag en morgen zou het de laatste dag mooi weer zijn, liever niet maar we kunnen er niets aandoen! Een eindje geleden heb ik een bestelling geplaats op Bol.com en vandaag ga ik aan jullie de Color Show Pretty Pink lipgloss van Maybelline laten zien, kijken jullie mee? 

 De verpakking ziet er leuk uit een zwarte dop met witte detials, de kleur van de Gloss ziet je meteen omdat de verpakking doorschijnend is, vind ik wel handig want zo vind ik de Gloss gemakkelijker terug in mijn stash!


Aan de zijkant van de verpakking hangt er een sticker aan met de streepjescode erop gedrukt en gelukkig kan je het gemakkelijk verwijderen de sticker, en aan de achterkant van de sticker waar de streepcode opstaat daar staat de ingrediëntenlijst opgedrukt! De naam van de lipgloss staat niet op de verpakking maar het kleur is 170 Pretty Pink. 


Maybelline omschrijft: Breng kleur op je lippen met Color Show Gloss van Maybelline New York! Onze nieuwe lipgloss in 6 trendy kleuren met een glitterende finish voor een frisse lente look! 
Het aplicator van de Gloss is een zacht sponsaplicator en het is schuin afgesneden, zo breng je moeiteloos en snel de Gloss aan op je lippen. 


De swachts: Het pigment is goed zoals de meeste lipglosses en het is niet echt een roze tint vind ik, meer een Nude kleurtje met roze glitters! De Gloss ruikt lekker subtiel naar vanille, heerlijk! 


Ik heb de gloss uitgeprobeerd op mijn lippen en zoals ik wel dacht is het geen roze gloss maar een nude kleurige Gloss met roze glitters, de Gloss brengt fijn aan en gelukkig voel ik de glitters niet op mijn lippen! De vanille geur vind ik fijn maar na het aanbrengen is het ook meteen verdwenen, de Gloss kleeft niet en je voelt de Gloss niet zitten op je lippen vind ik erg fijn! De houdbaarheid van de Gloss kon ietsje beter want na een drankje en een hapje is het tijd voor bij te werken omdat je de Gloss niet meer ziet zitten op mijn lippen! 

Ik vind het een leuk Nude kleurtje en ik draag het erg vaak als ik moet gaan werken, daar is deze lipgloss perfect voor! 
Maybelline Color Show Pretty Pink Lipgloss is te verkrijgen op de webshop van Bol.com voor 4.99€.
Ik wens jullie nog een fijne donderdagavond en een fijne nachtrust, liefs X 



Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️