Unboxing DeautyBox/ April!..

Hallo Beauty's, morgen laatste dagje werken en vrijdag zijn we thuis altijd leuk een extra lange weekend! De maandelijkse BeautyBox Deauty gaat in zee met  Elfi de Bruyn, bekend van haar twee Happy Nails-boeken en unieke nail art technieken, ik heb mijn box ontvangen en ben super nieuwsgierig naar de inhoud, vandaag ga ik het unboxen! Kijken jullie mee naar de inhoud?
De box ziet er erg leuk uit vooral de tekst vind ik erg leuk!
"This Banana Wants You To Be Happy. Look It's Even Smiling At You.


Als je de box opent ziet je meteen een vrolijke Menu kaart waar Elfi opstaat, erg leuk! 



    Lipcare- Carmex Lip Balm Fullsize 
Ik ken deze lipbalm niet van Carmex en ik vind het wel leuk dat er een lipbalm in de box zit!
Fullsize, aanbevolen verkoopprijs 3,25€ 


Witter Dan Wit- Maybelline Color Show Fullsize
Oehh.. ik had nog geen witte nagellak in mijn stash dus hier ben ik blij mee! Ik vind een witte nagellak erg mooi voor in de zomer en ook de ideale lak voor als basis te gebruiken en kan je als een gek je nagels versieren. 


Maybelline Color Show - Fullsize
Oehh..een flashy groene nagellakje, erg leuk! Ik heb ook nog geen groene nagellak in mijn stash en zeker geen flashy groene kleur, ik ben nieuwsgierig hoe dit kleurtje zal staan op mijn nagels! 
Fullsize 7ml, aanbevolen verkoopprijs 3,99€


Cheers To Metime- Rituals T'ai Chi Schuimende Douchegel Fullsize 
Oo dit vind ik het leukste product van allemaal die in de box zit! Een schuimende douchegel van Rituals Oo ik ga heerlijke douche momenten beleven, en het is voor de eerste keer dat ik een douche foam van Rituals ga uit proberen! 
Fullsize 200ml, aanbevolen verkoopprijs 8€


Liefde Voor Roosjes - Vita Verde Schijfjes Zuiverend Rozenwater Fullsize
Ik ken dit merk Vita Verde niet en ik ben nu wel nieuwsgierig naar deze rozenpads en vooral naar de geur en natuulijk naar de werking of dat deze rozenpads goed mijn make-up zal reinigen! 
Fullsize 30 schijfjes, aanbevolen verkoopprijs 4,49€


Basis Is Belangrijk- Mavala Base Coat 5ml
Ook dit merk Mavala ken ik niet en ik vind het wel leuk om iets nieuws te ontdekken zoals deze base coat, ik gebruik altijd eerst een base coat en dan lak ik mijn nagels zo bescherm je je nagels tegen verkleuring en het zorgt ook voor een betere hechting tussen je nagel en de gekleurde nagellak! 
Fullsize 10ml, aanbevolen verkoopprijs 13,90€


Happy Decals- Elfi en Eva Mounton Nail Decals Fullsize
Oo hier wordt ik meteen vrolijk van en ik kan niet wachten voor deze nagelstickers uit te proberen!
Elfi samen met Eva Mounton ( Cartooniste) hebben ze te samen leuke nagelstickers setjes gemaakt voor je nagels mee te versieren, deze stickers zijn leuk te combineren met een witte nagellak. 
Fullsize, aanbevolen verkoopprijs 8€


You're A Naturel - Cime Dag  en nachtcreme 2ml
Cime is een Belgisch Bio merk die ik nog niet ken, het is een dag en nachtverzorging en is voor alle huid types! Ik ga zeker deze dag en nachtverzorging van Crime uitproberen!
Fullsize 50ml, aanbevolen verkoopprijs 19,95€


Ik ben erg blij met deze Deautybox er zitten fijne producten tussen en vooral producten die ik nog niet ken of nog nooit heb uitgeprobeerd! 
Voor meer info over Deauty vind je Hier 
Ik wens jullie nog een fijne woensdagavond en een goede nachtrust, liefs X 











 




Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️