W7 Lip Paint The Art Of Gloss!..

Hallo Beauty's, straks moet ik gaan werken tot 18u en na het werk ga ik naar de winkelnacht in Roeselare de winkels zijn dan open tot 22u en ik ga te samen met mijn vriend (Dimitri) en mijn mama! Vandaag ga ik aan jullie de Lip paint van W7 laten zien en die heb ik een tijdje geleden gekocht bij de BigBazar!
De verpakking lijkt op een tubetje verf en heeft zwarte detials, de kleur van de tube is fushsia roze en zo gaat de lip paint er ook uitzien!


De lip paint heeft de naam Girlie gekregen en de ingrediëntenlijst staat er ook opgedrukt! Na openen blijft het 24m houdbaar, de lip paint kan in je lippen intrekken dus is het belangrijk dat je eerst een basis aanbrengt bv LipBalm en dan de lip Stain aanbrengen op je lippen! 


De lip paint heeft een hardplastic applicator en ik had liever gehad dat het een sponsapplicator was! 


Een klein beetje knijpen op de tube en de lip Stain komt al tevoorschijn! 


De swachts: WoW het pigment is heel erg goed en het is een mooie fuchsia kleur met een mooie glans  .De lip paint is redelijk dik van structuur en het ruikt erg chemisch, spijtig! 


Ik heb de lip paint uitgeprobeerd op mijn lippen en ik vind het kleurtje erg mooi en zomers maar ik vind het helaas irritant voor de lip paint aan te brengen op mijn lippen, je kunt het niet makkelijk en precies aanbrengen en ik vind het zelfs een beetje rommelig! Dit komt voornamelijk door de hardplastic applicator, ik had liever gehad dat het een sponsapplicator was! 
De lip paint trekt een beetje in de huid maar eenmaal als je iets drinkt of een klein hapje eet is het tijd voor de lip paint bij te werken. 

Ik vind het kleurtje erg mooi maar tevreden ben ik niet over deze lip paint! 
W7 Lip Paint is verkrijgbaar bij de BigBazar voor 0,99€, wens jullie nog een fijne donderdag liefs X 




Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️