Yves Rocher/ Fruitige Gezichtspeeling Met Abrikoos!...

Hallo Beauty's, vanmorgendt ben ik naar de kapster geweest en ik ben blij dat mijn haren zijn geknipt en gekleurd! Gisteren heeft mijn Collega haar ontslag ingediend  op mijn werk en ik was er toch even niet goed van, we werken al 7 jaar bij elkaar en het was wennen vandaag op mijn werk zonder mijn collega. Na het treurige nieuws ga ik het vandaag over een fruitige Gezichtspeeling hebben van Yves rocher die ik nu al een maand gebruik en ik vind het tijd voor deze zomerse Gezichtspeeling aan jullie te laten zien, kijken jullie mee? 
De tupe ziet er fleurig uit met abrikozen erop gedrukt en witte detials, de tube bevat 50ml dus hier kan ik toch een eindje mee weg!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft het 6 maanden houdbaar, de Gezichtspeeling bevat geen parabenen! 


De tube heeft een klikdop die gemakkelijk open en dicht gaat, het doseergaatje is perfect van grote zo kan je de juiste hoeveelheid Gezichtspeeling eruit knijpen die jij wenst te gebruiken! 


Yves rocher omschrijft: Heerlijke fruitige Scrub voor een milde huidpeeling met gemalen abrikozenpitten. 1 of 2 keer per week op een vochtige gezicht aanbrengen. Inmasseren en daarna afspoelen. Uw gezicht voelt weer heerlijk zacht aan. 
+punt Verwen uzelf door de Scrub met cirkelvormige bewegingen aan te brengen. 

- De Scrub is stevig van structuur en is licht oranje van kleur, je ziet het goed dat er kleine abrikozenpitten in de Scrub zitten .De geur is heerlijk ruikt precies naar abrikozen! 


Ik gebruik de Gezichtspeeling onder de douche 2 keer in een week, het is geen harde Scrub dus ook ideaal voor de gevoelige huid! Nadat ik de Scrub heb afgespoeld voelt mijn gezicht niet trekkerig aan, maar mijn huid voelt zacht aan en kan ik meteen mijn dag/nacht verzorging aanbrengen! 

Ik ben fan van deze fruitige Gezichtspeeling met abrikoos en is te verkrijgen bij de Yves rocher filialen of op hun Webshop voor 3,90€ i.p.v 5,90€ 
Nog een fijne dinsdagavond en een goede nachtrust liefs X 





Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️