Catrice Kaviar Gauche / Gentle Lipgloss!

Hallo Beauty's, de nieuwe LE collectie Kaviar Gauche van Catrice ligt al een tijdje bij het kruidvat! Vandaag ga ik aan jullie de Gentle Lipgloss laten zien, kijken jullie mee? 






De verpakking van de Gloss vind ik erg mooi vooral de gouden detials, Catrice hun producten zien er luxueus uit maar hun prijzen gaan wel omhoog en dat vind ik wel jammer!  


De lipgloss heeft een leuke naam gekregen C02 Honey Blossom, na openen is de Gloss 18m houdbaar! 


Catrice omschrijft: Ja ik wil! Voor lippen met de perfecte kleur en glans wanneer je" ja, ik wil" fluistert. Gentle Lipgloss is verkrijgbaar in zachtroze en abrikoos en heeft een lichte, transparante textuur. Voor een glanzende, natuurlijke look. 


De sponsaplicator is best wel groot en plat, maar het voelt wel super zacht aan! 
De Gloss ruikt lekker subtiel naar vanille, zeker niet te overheersend. Eenmaal op je lippen aangebracht ruik je er niets meer van! 


De swachts: zoals je ziet is het een zachte roze kleur, de Gloss bevat geen shimmers! De Gloss is een ideaal kleurtje voor iemand die fan is van subtiele kleurtjes. 


Op de foto draag ik geen BBcream/ of foundation, alleen een beetje Bronzer en Blush! De Gloss brengt niet fijn aan, de applicator is veel te groot voor de Gloss precies aan te brengen op mijn lippen! De kleur is voor mij veel te licht, waarschijnlijk komt het omdat ik nu wat bruiner ben, dat de Gloss lichter overkomt! Op mijn lippen ziet er meer een Nude kleurtje uit dan een lichtroze tint, de Gloss kleeft gelukkig niet. Na een drankje en een grote maaltijd is het tijd voor de Gloss opnieuw aan te brengen op mijn lippen, want de Gloss ziet je niet meer terug op mijn lippen na een maaltijd! 
Ik heb gemengde gevoelens over deze Gloss, ik denk dat ik de Gloss niet vaak zal dragen.
 De Kaviar Gauche Gentle Lipgloss is te verkrijgen bij het kruidvat voor 3,59€, opgelet op=op! 

Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 





27 opmerkingen

  1. Wat jammer dat je er niet zo tevreden over bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer van de kleur. Zelf ben ik sowieso niet zo van de lipgloss.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kleur is voor mij veel te licht, het is meer een koele roze tint :)
      X

      Verwijderen
  3. Wat jammer vind hem zelf ook niet zo mooi, wel fijn deze eerlijke review x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat lief dankjewel, ik ben liever eerlijk of dat ik hier jullie doen kopen dat het niet zo mooi Lipgloss is ;)
      X

      Verwijderen
  4. Ik vond eigenlijk niks uit deze collectie de moeite waard... :-) Fijn dat je zo eerlijk bent!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De highlighter Shimmer pearls zijn wel mooi, binnenkort komt er ook een artikel van online :), met veel plezier gedaan!
      X

      Verwijderen
  5. Jammer dat het niet zo'n fijn product is. Bedankt voor de review!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer van de lipgloss, maar daar buiten, hele leuke review en mooie verpakking!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prima kleurtje voor elke dag! Ik heb de collectie in NL nog niet gezien helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De collectie komt volgende maand bij jullie :)
      X

      Verwijderen
  8. Ik heb van deze collectie eigenlijk niks gekocht...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jammer dat het wat minder is, ik had wel meer verwacht van Catrice als de prijzen omhoog gaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan mij je teleurstelling wel een beetje voorstellen, tenslotte ben je een echt lipgloss draagster en ook meestal erg tevreden over Catrice...de verpakking vind ik wel echt Amazing, alleen die smeer je nu eenmaal niet op je lippen....de kleur is inderdaad meer nude dan licht roze...echt jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De verpakking is inderdaad erg mooi, maar het ging nog mooier zijn als de Gloss mooier was dan was het een pareltje :)
      X

      Verwijderen
  11. ik vind het enorm jammer dat hij er op je lippen niet uitziet zoals in de huls, want daar is hij werkelijk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de huls is het een prachtige kleur, maar vind hem te licht voor mijn huid :)
      X

      Verwijderen
  12. Jammer van de subtiele kleur! Hij zag er anders wel veelbelovend uit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik snap dat je er niet zo tevreden over bent. Heel jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat balen dat ´ie je niet zo goed bevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jammer, in de tube is het wel een leuk kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️