Clinique High Impact Mascara!..

Hallo Beauty's, ik heb al aan jullie de nieuwe Clinique Pop lipstick laten zien en bij mijn bestelling heb ik twee mini producten erbij gekregen en vandaag ga ik de High Impact Mascara laten zien! Kijken jullie mee? 

  De mascara is een mini-formaat en heeft een glanzende zilveren dop,de huls is zwart van kleur met glanzende zilveren details. De mini mascara is vooral handig voor mee te nemen op reis, zo heb je meer plaats voor andere spulletjes in je toilettasje!


De ingrediëntenlijst en na openen blijft de mascara 6m houdbaar, ik vervang mijn mascara toch altijd na 3 maanden! 


Clinique omschrijft: Nieuwe rijkelijk gepigmenteerde kleuren doen de ogen onmiddelijk stralen. Voorziet elke wimper van meer lengte en volume, voor een weelderige luxeuze en uitdagende uitstraling. De impact wordt nog versterkt door pure warme kleuren. Draag het één keer en je zal je vanaf nu aan naakt voelen zonder. 
-Door oogartsen getest.
-Huidtypes: Alle huidtypes. 
-voordelen: volume/ voller maken.
Dat klinkt allemaal erg positief, de kleur van de mascara is zwart! 


Het borsteltje is groot van formaat en heeft zachte haartjes, ik vind het wel handig een grote borsteltje  maar het liefst gebruik ik een mascara met rubberen haartjes. 


Ik heb de mascara uitgeprobeerd, de mascara brengt fijn aan en is mooi intens zwart alleen had ik meer lengte verwacht! Mijn wimpers zien er wel voller uit, de mascara laat geen klontertjes achter tijdens het aanbrengen, ook niet na twee laagjes mascara! De mascara blijft de heledag perfect zitten, of ik de mascara fullsize zou aanschaffen? Nee denk het niet, omdat ik liever wat meer lengte wil! 
Ik ben blij dat ik deze High Impact Mascara van Clinique bij me bestelling heb gekregen voor het eens uit te proberen, maar je kan ook de mini-formaat mascara bestellen op Clinique.be voor 10,50€ 3,5ml. 
Wens jullie nog een fijne avond, 





18 opmerkingen

  1. Een prima mascara, maar niets heel bijzonder lijkt mij. Ik zou inderdaad ook wat meer lengte verwachten van een high impact mascara :)

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze heb ik ook al gebruikt en ik vond hem goed, maar niet zijn geld waard. Er zijn betere budget mascara's vind ik persoonlijk. Leuke review heb je geschreven x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat lief, dankjewel!
      Nee het is niet het geld waard, kon beter!
      X

      Verwijderen
  3. Jammer dat deze toch niet zo goed is! Het is inderdaad geen mascara die iets bijzonders doet. Prijs/kwaliteit kan net iets beter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel jammer, er zijn budget vairanten die vele beter zijn of deze mascara :)
      X

      Verwijderen
  4. Het ziet er idd best goed uit alleen niet speciaal genoeg voor die prijs , mooie fotos!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee kon iets beter, ik ben meer voor lengte :)
      Heb graag lange wimpers, hahaha :)!
      Dankjewel lieverd <3
      X

      Verwijderen
  5. Jammer dat je er niet zo heel veel van ziet, ik heb ook liever wat meer lengte :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er vooral basic uit weet niet of ik daar dat geld voor over zou hebben x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad hij ziet er heel basic uit, gelukkig heb ik er niets voor betaald :)
      X

      Verwijderen
  7. Mmmm, ik vind hem wel heel prijzig voor wat hij doet. Jammer! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens, gelukkig heb ik deze gekregen bij mijn bestelling :)
      X dankjewel <3

      Verwijderen
  8. Wat jammer dat hij niet echt een opvallend resultaat liet zien, ik had er eigenlijk echt wel een beetje meer van verwacht...jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel teleurstellend hė, had er ook iets meer van verwacht! X

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️