Clinique Pop Lip Colour And Primer!..

Hallo beauty's, we zijn al terug maandagavond en mijn weekend was snel voorbij! Een eindje geleden heb ik voor de eerste keer een bestelling geplaats op de webshop van Clinique.be omdat ik nieuwsgierig was naar hun nieuwe Pop Lip Colour And Primer lipstick! Na lang staan twijfelen welke kleur ik wou heb gekozen voor Sweet pop en vandaag ga ik aan jullie de lipstick + primer in één laten zien, kijken jullie mee? 



 De lipstick zit in een vrolijk kartonnen doosje met zilveren & zwarte detials, het is altijd leuk dat het mooi en netjes verpakt is! 

Oehh...ziet de huls van de lipstick er niet leuk uit? Ik vind de huls er alvast leuk uitzien en het maakt mij meteen vrolijk! De onderkant van de huls is net zoals de kleur van de lipstick en bovenaan is het een glanzende zilveren dop met Clinique ingedrukt, ik vind de lipstick er luxueus en snoeperig uitzien! 


De lipstick heeft ook een snoeperige naam 09 Sweet pop! 


Clinique omschrijft: Een Lippenstift in volle kleuren + een verzorgende primer in één. De collectie bestaat uit 16 vrolijke, uitdagende kleuren met een ingebouwde primer die de lippen gladmaakt contour geeft en voedt zodat ze de hele dag verzorgd blijven. De langhoudende finish is fluweelzacht en de kleur vervaagt niet. Clinique Pop bevat Sheaboter en murumuruboter. Samen vormen ze een flexibele mix van polymeren waarmee de vochtbalans van de lippen optimaal op peil wordt gehouden. Daar komt nog bij dat dankzij de flexibele polymeren de langhoudende kleuren de hele dag levendig en helder blijven. Je lippen worden volledig bedekt en zien er gladder en voller uit. 
Klinkt goed, toch? 


De lipstick is een mooie roze draagbare kleur, de lipstick is mooi schuin afgesneden zo kan je mooi en precies de lipstick aanbrengen op je lippen. 


De swachts: Het pigment is super en het is een mooie glanzende heldere roze snoeperige kleur! De lipstick heeft geen geur, vind ik niet zo erg beter geen geur of dat het vies ruikt! 


Het resultaat op mijn lippen vind ik erg mooi, het is een draagbaar roze kleur die bij iedereen mooi zou staan! De lipstick brengt fijn aan en ik voel de lipstick niet zitten op mijn lippen! De lipstick overleefd een drankje en een grote maaltijd, kon het eerst niet geloven maar de primer in de lipstick doet zijn werk! Gelukkig droogt de lipstick mijn lippen niet uit, maar ze voelen zacht en verzorgend aan. 
Ik ben fan van de Clinique Pop Lip Colour +Primer lipstick  en is te verkrijgen op de webshop van Clinique en ook bij verschillende parfumerieën filialen voor 22,20€ 

Nog een fijne avond, 





18 opmerkingen

  1. De verpakking is echt heel erg leuk!! Mooie kleur ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur staat je echt heel goed! Mooi piment!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh wat een prachtige kleur! Zelf ben ik echt helemaal gek op deze lipsticks x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook ik vind ze heel erg fijn :)
      X ik ben benieuwd naar jou kleurtje!

      Verwijderen
  4. Heel erg mooi kleurtje. Ik wist dat Clinique veel lipsticks had maar niet dat ze zo goed waren! Een lipstick die maaltijden overleeft en je lippen verzorgd is een keeper! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze lipstick is nog maar nieuw toegevoegd aan het assortiment ;)
      X

      Verwijderen
  5. Wat een leuk product, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het product is echt geweldig moo om te zien.....De kleur staat je heel erg mooi, maar ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht ...roze tinten staan jou eigenlijk echt altijd super mooi!...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, lieve kleur. Ook fijn dat hij je lippen zacht houdt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik twijfel er ook aan om ze te kopen, vindt ze wat aan de dure kant, maar als ik de kleur zie ben ik wel verkocht :) x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️