DearBodyWorks 3x Antibacteriële Handgel!..

Hallo Beauty's, een aantal weken geleden heb ik drie schattige Antibacteriële handgels van DearBodyWorks gewonnen bij Iris en vandaag ga ik ze aan jullie laten zien. Benieuwd welke drie  geuren Ik heb gekozen kijkt dan snel eventjes mee! 

Kijk hoe leuk dat ze eruit zien en ze zouden de perfecte dupes zijn van de welbekende handgels van Bath & Body Works, zelf heb ik er geen dus kan ik ze niet vergelijken maar de verpakking van de handgels ziet er zelfste uit zoals die van Bath & Body Works.


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst opgedrukt en aan onderkant van de verpakking staat de houdbaarheidsdatum bv tot 2017/06/25. 



De eerste geur die ik heb gekozen is Warm Sunshine en deze MiniBac is geïnspireerd op de heerlijke, frisse en plezierige geuren van de lente. De handgel bevat vitamine E en natuurlijke ingrediënten zoals joboba esters, heeft een snel drogende werking en voelt niet vettig of plakkerig aan.

Warm Night is geïnspireerd op de meest heerlijke geuren uit Brazilië en net zoals Warm Sunshine bevat de handgel Vitamine E en natuurlijke ingrediënten! 

Secret Wonderland met een mix van heerlijke aardbeien, licht bevroren jasmijn bloemblaadjes en witte Amber geïnspireerd door een wereld waarvan je nooit had gedroomd dat die bestond! Ook bevat deze vitamine E en natuurlijke ingrediënten! 
Ik vind ze alledrie erg lekker ruiken!


De antibacteriële handgels zijn gemakkelijk te doseren door het kleine gaatje, en met het klikdop kan je gemakkelijk en snel de antibacteriële handgel terug dicht klikken! 


Met deze Antibacteriële handgels kunt u op elk moment van de dag uw handen reinigen zonder water. Op reis, op school, tijdens uw werk of in uw vrije tijd. Dus handig en hygiënisch om bij u te dragen want ik zelf kan al niet meer zonder! Uw handen worden heerlijk zacht en fris terwijl bacteriën en virussen tot minimum worden gereduceerd. Na aanbrengen voelt het niet vettig en plakkerig aan, 
Ik ben fan van deze drie heerlijke Antibacteriële handgels van DearBodyWorks! 

Is te verkrijgen op www.dearbodyworks.com voor 1,95€ per stuk. 
Nog een fijne avond en een goede nachtrust, 





Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️