Essence Love & Sound Blush!..

Hallo Beauty's, gisteren heb ik de gebakken oogschaduw al laten zien van de nieuwe Limited Edition Love & Sound die nu in het kruidvat is te verkrijgen! Vandaag is het de beurt aan de Blush, kijken jullie mee? 

 De verpakking is langwerpig en niet al te klein, je kunt de Blush erdoor zien vind ik wel leuk en op het deksel staat er zwarte detials opgedrukt! Deze verpakking voelt steverig aan of de gebakken oogschaduw.


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en de Blush heeft de naam 01 Sunset@Center Stage gekregen, erg leuke naam! Na openen blijft de Blush 12M houdbaar. 


Essence omschrijft: zonsondergang! Deze blush met abrikoos en bestint die in elkaar overlopen, heeft een zijdezachte textuur en is ideaal om kleurrijke Highlights te creëren op de wangen voor een frisse uitstraling. De Blush kan ook worden gebruikt om te shapen! 


Oehh..de Blush is zo mooi, er zitten kleine goud kleurige shimmers in en de Blush ruikt naar vanille, heerlijk! 


De swachts: het pigment is erg goed! Het kleur is zo mooi een abrikoos tint met een roze ondertoon, de Blush brengt fijn aan en is gemakkelijk te blenden. De gouden shimmers ziet je niet terug op je wangen maar als ik een glans wil op mijn jukbeenderen breng ik dan een highlighter aan voor een mooie glans! De Blush is niet poederig dus hoef je je kwast niet af te tikken voor je de Blush aanbrengt, wel opletten de Blush is goed gepigementeerd dat je er niet teveel aanbrengt niemand ziet er graag uit zoals een clown! Ik ben al fan van de gebakken oogschaduw maar ik ben nu ook fan van deze prachtige Blush, ga ik de zomermaanden vaak dragen. 

De Love&Sound Blush uit de nieuwe LE collectie is nu te verkrijgen bij het Kruidvat voor 2,99€ opgelet op=op! 
De Trend Edition Love&Sound is alleen verkrijgbaar in België.
Nog een fijne dag, 




Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️