Essence Love & Sound Eyeshadow!..

Hallo Beauty's, vorige week was ik bij het kruidvat omdat ik mondwater en wattenschijfjes nodig had, en ik kan het nooit laten voor naar de make-up afdeling te gaan rond neuzen en ik zag op eens dat de nieuwe Limited Edition van Essence Love & Sound er lag en natuurlijk had ik een Blush en een mono oogschaduw mee naar huis! Vandaag ga ik aan jullie de mono oogschaduw van de nieuwe LE van Essence laten zien, kijken jullie mee? 
De verpakking voelt erg goedkoop aan maar ik vind het leuk dat je de oogschaduw erdoor kan zien zo vind ik het gemakkelijker terug in mijn stash, op de doorzichtige deksel staat er zwarte details opgedrukt!


Je kan kiezen tussen drie kleurtjes maar ik heb gekozen voor 01 Glastonberry omdat ik al een tijdje opzoek was naar een Berry kleurige oogschaduw dus deze nieuwe LE komt van pas! Na openen blijft de oogschaduw 12M houdbaar. 


Essence omschrijft: De ultrazachte, gebakken oogschaduw is gemakkelijk te blenden en voor fantasierlijke oogmake-up in donkerrood, lichtgroen en abrikoos, elke tint heeft een fanatische parelmoerfinish. 
De kleuren die verkrijgbaar zijn: 01 Glasonberry, 02 Make life A Festival en 03 Feel The Vibe.


Ik hou enorm van gebakken oogshaduws omdat het pigment meestal erg goed is! 

De swachts: 
Het is pigment is super goed want ik had meteen een streep op mijn hand, oehh... Ik ben dol op dit Berry kleurtje! De oogschaduw heeft inderdaad een mooie parelmoer finish en wat glanst het mooi. De oogschaduw brengt fijn aan op mijn oogleden en blend erg gemakkelijk, de oogschaduw is niet poederachtig dus hoef je je kwast niet af te tikken voor dat je oogschaduw aanbrengt op je oogleden! De oogschaduw blijft een hele dag mooi zitten maar dat kan ook door mijn oogschaduw basis zijn. Jaa ik ben fan van deze mooierd, Essence heeft een nieuwe budget topper alleen jammer dat het maar tijdelijk te verkrijgen is! 

De Love & Sound Limited Edition is te verkrijgen bij de Kruidvat filialen en deze Oogschaduw kost 2,89€ maar opgelet op=op. 
De Trend Edition Love & Sound is alleen verkrijgbaar in België. 

Nog een fijne dag, liefs X 


Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️