Estēe Lauder Pure Color Envy Duo Make-up Set!..

Hallo Beauty's, als jullie dit artikel lezen ben ik mij aan het klaar maken voor de trouw van mijn broer. Ik ben zijn getuige en ben daar enorm fier op dat ik zijn getuige mag zijn! Een aantal weken geleden heb ik mijn eerste bestelling geplaatst op de webshop van Douglas, ik had een lipstick bestelt van Douglas hun eigen make-up merk en een make-up set van Estēe Lauder en dit setje ga ik vandaag aan jullie laten zien, kijken jullie mee? 
Het setje bevat een fullsize Pure Color Envy Sculpting lipstick Powerful & een Pure Color Gloss  Frivolous Pink Sparkle Deluxe Gift Size! De twee producten zitten in een mooi luxueus roze kartonnen doosje met gouden detials.


De ironische verpakking is geïnspireerd op morderne architectuur, krachtig maar vrouwelijk. Dankzij de innovatieve, magnetische sluiting klikt de huls altijd perfect dicht en de gewaagde kogelvorm geeft deze ultra chique uitstraling! De donker blauwe huls en de goudkleurige detials vind ik erg 
mooi en chique. 


De lipstick heeft de naam 220 Powerful gekregen! 


Oehh..de lipstick is zo mooi, de perfecte roze kleur! 
Estēe Lauder omschrijft: Pure Color Envy Sculpting Lipstick heeft een luxueuze formule die de 
lippen een rijke, volle kleur geeft in één enkele beweging. Uw lippen voelen de hele dag lang perfect aan. Een volle kleur die tot zes uur lang blijft zitten, de talrijke kleurschakeringen met een verbazingwekkende dichtheid en kwaliteit geven uw lippen vorm, textuur en volume, zodat ze er niet alleen vol maar ook weelderig en sexy uitzien. 


De lipstick bevat een unieke formule die de lippen onmiddelijk en langdurig hydrateerd. Het exclusieve Time Release Encapsulated Moisture complex van Estēe Lauder, met hyaluronzuur, zorgt ervoor dat uw lippen vocht opnemen en vast houden zodat ze continu gehydrateerd zijn. 
De lipstick is mooi schuin afgewerkt zo kan je precies en gelijkmatig de lipstick aanbrengen op je lippen! 


De Pure Color lipgloss ziet er leuk en chique uit, de goudkleurig detials en de dop vind ik erg mooi! De lipgloss ziet je erdoorheen vind ik handig, zo vind ik de lipgloss gemakkelijker terug tussen mijn andere lipglosses. 


De Gloss heeft een leuke naam 49 Frivolous Pink Sparkle! 


Estēe Lauder omschrijft: Pure Color Gloss is een lipgloss met het vermogen om uw gezicht op te lichten. De Treu Vision technologie maakt een gewone kleur buitengewoon. Deze technologie van Estēe Lauder zorgt voor een verhoogt kleurimpact, intensere levendigheid en helderheid en meer dimensie met een sterkere glans. De lipgloss voelt licht en rijk aan maar plakt niet. De formule zit boordevol verzorgende ingrediënten. De applicator met soepele punt omhelst iedere ronding van uw lippen waardoor de lipgloss nauwkeurig kan worden aangebracht en perfect blijft zitten. 


De swachts:(Links) het pigment van de lipstick is super, prachtige roze kleur die je dagelijks kan dragen maar die ook perfect is voor een avondje uit! (Rechts) de lipgloss is transparant met roze shimmers, wie van subtiel hou dan is deze Gloss ideaal voor jou maar ook leuk voor overheen de lipstick aan te brengen voor een mooie glans. 


- De lipstick brengt fijn aan op mijn lippen en de kleur vind ik prachtig! Ik voel de lipstick niet zitten op mijn lippen en het droogt mijn lippen niet uit, mijn lippen voelen zacht aan en na een drankje en een grote maaltijd hoef ik de lipstick niet bij te werken want de gedurende dag gaat de lipstick geleidelijk aan beginnen vervagen. 
- De lipgloss brengt ook fijn aan op mijn lippen, in de Gloss zit er een parelmoer effect in die ik wel mooi vind op mijn lippen. Mijn lippen zien er voller uit en de Gloss heeft een mooie glans. Ik voel de Gloss niet zitten op mijn lippen, en het voelt niet plakkerig aan! Na een drankje en een maaltijd is het tijd voor de Gloss bij te werken. 

Ik ben fan zowel van de lipstick en de lipgloss, de Pure Color Envy Duo Make-up set van Estēe Lauder is te verkrijgen bij de Douglas filialen en op Douglas.nl voor 32,95€. Ze hebben nog de zelfde setjes maar met een andere kleur van lipstick & Gloss mocht je niet voor roze tinten zijn, heb je nog keuze tussen andere mooie kleuren! 
Wens jullie een fijne weekend, 





25 opmerkingen

  1. Wat een leuk setje! ik heb een hele fijne mascara van estee lauder gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie set is dit zeg. De kleuren staan mooi bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De lipstick heeft echt een mooie kleur en staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De lipstick staat je prachtig! Heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oefff, de kleur van de lipsick is echt heel erg vol, mooi...maar de lipsgloss vind ik niet alleen heel mooi, maar zelfs bijzonder door de miniscule shimmers....heel tof is dit setje...
    Ik hoop dat jullie vandaag met elkaar een heerlijke dag hebben....xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Petra, we hebben een hele leuke dag gehad :)
      X

      Verwijderen
  6. Wat een leuke set!! Zoals je wel weet ben ik geen gloss fan, maar de lipstick vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi setje, ik vind die lipstick echt de perfecte kleur roze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind vooral de lipstick heel mooi. Hij staat je ook nog eens super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oehlala deze set is echt prachtig ziet er goed uit! Heb er nog even over getwijfeld maar vind het toch net wat te prijzig x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad prijzig maar voor de lipstick alleen betaal je ook zoveel, maar nu krijg je een Lipgloss bij dus denk ik toch dat het voordelig is ;)
      X

      Verwijderen
  10. De lipstick staat je supermooi! Ik vind je mooier met de stick zonder de lipgloss. En tof dat je getuige mag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk setje en wat tof dat je getuige mocht zijn! Hoop dat jullie het leuk gehad hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️