Maybelline Dream Sun Bronzing Powder With Blush!..

Hallo Beauty's, het weekend is al terug voorbij en straks moet ik terug gaan werken tot 18u! Een eindje geleden heb ik bij de BigBazar de Maybelline Dream Sun Bronzing Powder met een Blush gevonden en ik deed de Bronzer meteen mee naar huis want het stond al een tijdje op mijn wishlist, het is altijd leuker dat je het goedkoper kan verkrijgen bij de BigBazar of dat ik de Bronzer koop bij het kruidvat!
De verpakking is van hardt plastic en het is een doorzichtige deksel zo ziet je meteen hoe de Bronzer/Blush eruit ziet vind ik ook handig voor de Bronzer gemakkelijker terug te vinden in mijn stash. De onderkant van de verpakking is Roze van kleur en aan de bovenkant ziet je gouden details, ik vind de Bronzer/blush er zomers uitzien!


Op de achterkant ziet je de ingrediëntenlijst en na openen blijft het 24m houdbaar, de Bronzer/Blush heeft ook een naam gekregen 08 Bronzed Paradise. 


Oehh...de Bronzer/ Blush ziet er zo mooi uit vooral dat de Blush eruit ziet als palmboompjes! Ik kan het nooit laten om aan een product te snuffelen en de geur van de Bronzer/Blush is heerlijk! Volgens mij ruikt het precies naar talgpoeder van Zwitsal, ik denk het toch maar zo ruik ik het.


Maybelline  omschrijft: Onze 1ste Bronzer & Blush 2in1. De ultra lichte pigmenten die zich makkelijk verdelen over de huid voor een natuurlijke gebruinde look. Elk deel kan je afzonderlijk of samen gebruiken. 


De swachts: Zoals je ziet is de Blush licht roze van kleur en de Bronzer is net goed van pigment en de Bronzer bevat goud kleurige shimmers. De Bronzer/Blush brengt fijn aan en is gemakkelijke te blenden, als je van een natuurlijke look hou is deze Bronzer/Blush zeker iets voor jou! De Bronzer/Blush blijft een heledag perfect zitten op mijn huid. 
Hoe en waar breng je de Bronzer/Blush aan: Breng de Bronzer onder het bolle deel van de wangen aan en op de t-zone om uw gezicht vorm te geven. Breng daarna de Blush aan op het bolle deel van de wangen in zachte ronde bewegingen naar de buitenkant voor een onmiddellijk stralende teint.

Maybelline Dreamsun Bronzing Powder With Blush is te verkrijgen bij de BigBazar filialen voor 6.99€ 
Wens jullie nog een fijne zonnige maandag, liefs X 


2 opmerkingen

  1. heb e nog mee in mijn handen gestaan bij big bazaar maar heb hem flink teruggelegd aangezien ik in een beauty nobuy zit :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ze er nog altijd binnen gaan hebben, want ze hadden er erg veel binnen :)
      X

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️