Mijn Zomer Benodigheden/ Voor Een Dagje Aan Zee!..

Hallo Beauty's, ik verlang naar de zomer en natuurlijk naar mijn verlof ! Ik neem altijd verlof in de grote vakantie een weekje in juli en twee weken in augustus, hopelijk hebben we tegen dan heerlijke zomer weertje want ik zou graag een dagje naar het strand willen gaan voor te gaan wandelen en lekker eens te gaan eten en dan achteraf heerlijk te gaan shoppen, ik hou enorm van een dagje aan zee! Vandaag ga ik aan jullie accessoires laten zien die ik zou dragen als ik een dagje naar de zee ga, ik kijk graag op verschillende webshops en heb een paar leuke items gevonden! Kijken jullie mee? 
1. Zonnebril Ray-Ban: Graag zou ik een nieuwe Zonnebril ( http://www.fuva.nl/zonnebrillen/ray-ban/) willen van Ray-Ban, liefst op sterkte want ik kan niet goed zien van ver. Mijn zonnebril heb ik nu al twee jaar en is eigenlijk aan vervanging toe. Ik vind de zonnebrillen van Ray-Ban er erg trendy uitzien en past prefect bij iedere outfit zelfs bij een strand outfit!

2.Uper-feminine Short: deze leuke shortje van kant met leuke fringes vind ik de ideale shortje voor een dagje op het strand en ook ideaal voor te dragen voor een romanties dinner met mijn vriend (Dimitri). 

3. Mouwloze Blouse: De Blouse met palmbomen motief vind ik er zo leuk uitzien en past perfect bij het shortje! Ik draag het liefst een wijde blouse in de zomer of een strakke t-shirt.  

4.Replay Teenslippers: Deze teenslippers van Replay is uitgevoerd in imitatie lak afgewerkt met goudkleurige detials vind ik de perfecte teenslippers voor bij men outfit en accessoires, ook ideaal voor op het strand te wandelen zo kan je snel en gemakkelijk in het zand wandelen! 

5.Dorothy Perkins Tas Shopper: Als ik een dagje naar het strand ga neem ik altijd een grote tas mee en deze prachtige beige kleurige shopper is er ideaal voor, er kan veel spullejes in zoals een zonnecrėme, zonnebril, badhanddoek, make-up.enz..! 

6.Ibiza Mint Earrings: De naam alleen al van deze oorbellen krijg ik meteen een zomers gevoel en 
wil ik nu meteen naar de zee, ik vind de oorbellen er leuk uitzien en passen perfect bij iedere outfit. Ibiza Style is helemaal de trend, met deze oorbellen ben je helemaal klaar voor de zomer! 

De webshops waar ik de accessoires & kleding heb gevonden: 
Ray-Ban en diverse andere merken zonnebrillen: http://www.fuva.nl/zonnebrillen/ray-ban/
Het uper-feminine short : www.loavies.com
Mouwloze Blousse: H&M.com
Replay teenslippers: www.wehkamp.com
Dorothy Perkins Shopper: www.zalando.be
Ibiza mint earrings: www.jaeaccessories.be
Wens jullie nog een fijne dag, 







Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️