Mini Shopblog BigBazar & Action!

Hallo Beauty's, vandaag ben ik nog een dagje thuis en morgen moet ik terug gaan werken! Donderdag ben ik naar de BigBazar & de Action geweest en vandaag ga ik aan jullie mijn aankoopjes laten zien, kijken jullie mee naar mijn mini shopblog van de BigBazar en de Action? 




-Clearasil Reinigingsgel met framboos en cranberry & Clearasil Verfrissende Gezichtslotion! 
Mijn voorraad aan gezichtsverzorging geraakt op en ik zag dat ze bij de BigBazar gezichtsverzorging hadden van Clearasil die ik nog niet had gezien bij het Kruidvat en mijn nieuwsgierigheid werdt gewekt, ik deed er meteen twee in mijn winkelmandje. 
-Prijs 2,49€ per stuk, maar er was een Actie 2 kopen voor 4€. 


-Clearasil Reinigingsgel voor vette, glimmende huid met citroen & limoen extract! 
Ik heb er nog één mee een gezichtsreiniger van Clearasil maar dan voor de vette huid omdat ik hier en daar soms onzuiverheden heb op mijn gezicht en soms begin ik te glimmen, vooral mijn t-zone gaat rap glimmen! Ben benieuwd of deze gezichtsreiniger het glimmen gaat tegenhouden. 
-Prijs 2,49€ 


-Andrélon Haar & Hoofdhuid Repair Mask! 
Ook ben ik bezig aan mijn laatste haarmasker dus was het tijd om een nieuwe haarmasker te kopen en ik heb er één gevonden bij de BigBazar, van het merk Andrélon en ik ben benieuwd wat deze masker met mijn haar gaat doen. 
-Prijs 2,49€ 


-Double Dots Roze Glitters! 
De double Dots zijn erg populair en ik heb er al van de Action, maar bij de BigBazar verkopen ze er nu ook. Ik vind ze er leuk uitzien met de roze glitters en deed er meteen in mijn winkelmandje, want voor de prijs hoef je het niet te laten! 
-Prijs 1,99€ 


-Tweemaal Pakjes wenskaarten & Oorhangers Trendy ( Action)! 
Ik had een huwelijks wenskaart nodig voor mijn broer en bij de Action heb ik er gevonden, er zitten nog andere wenskaarten tussen bv voor een verjaardag! Ik heb twee pakjes mee gedaan naar huis dan heb ik altijd leuke wenskaarten in huis! 
-Prijs 0,94€ box met 10st & 0,98€ luxe wenskaarten 8st. 
Als laatste heb ik nog leuke zomerse oorbellen gevonden bij de Action, die ik vaak ga dragen deze zomer! 
-Prijs 0,99€ 


Dit waren mijn aankoopjes van de BigBazar en de Action, het is deze keer geen grote shopblog maar vond het wel leuk om het aan jullie te laten zien! De Clearasil producten ga ik binnenkort uitproberen en ik ga het dan aan jullie laten zien in een artikel, de haarmasker van Andrélon ga ik ook uitproberen en laten zien in een artikel. 
Nog een fijne maandag, 







30 opmerkingen

  1. Wauw, die producten van Clearasil zien er goed uit! Ik moet dringend naar de Action ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Clearasil producten zijn te verkrijgen bij de BigBazar :)
      X

      Verwijderen
  2. Vind vooral die oorbellen heel leuk en vrolijk eruit zien :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom echt te weinig bij deze winkels! Hoewel dat misschien wel beter is voor mijn portemonnee haha... Leuke dingen heb je gekocht :) Pas je wel op met clearasil? Ik hoor vaak dat dat zo agressief is voor de huid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha inderdaad mijne portemonnee ziet er vanaf hahaha, nee ik heb gewoon spullejes gekocht die ik nodig heb :)
      Ik ga ze proberen de producten van Clearasil reageerd mijn huid er niet goed op dan stop ik ermee :)
      X

      Verwijderen
  4. Wat een leuke items! Die producten van Clearasil zien er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er benieuwd naar, maar binnenkort er meer over op mijn blog ;)
      X

      Verwijderen
  5. Leuke shoplog! Ik koop ook vaak wenskaarten bij de Action. Ben benieuwd naar het haar masker van Andrelon. En die oorbellen zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik koop ze altijd bij de Action :)
      Ik ga morgen de haarmasker proberen ;)
      X

      Verwijderen
  6. Leuke aankopen heb je gedaan, die clearasil producten lijken me wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Manon, de Clearasil producten vind ik er nu al vrolijk uitzien en hopelijk zijn ze fijn :)
      X

      Verwijderen
  7. Leuke aankoopjes heb je gedaan meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dingetjes heb je gekocht, ben benieuwd geworden naar de haarmasker! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Esra, de haarmasker ga ik morgen uitproberen :)
      X

      Verwijderen
  9. Wauw de Double Dots oorbellenTja roze he? )vind ik onwijs leuk...en ik hoop dat je het Andrelon haarmasker gaat reviewen,...ik ben er heel nieuwsgierig naar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn allebei dol op roze hė :)
      De haarmasker ga ik zeker reviewen Petra, beloofd!
      X

      Verwijderen
  10. Ik ben nu al benieuwd naar de review van Clearasil.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eventjes geduld :)
      Ze komen zeker langs op mijn blog ;)
      X

      Verwijderen
  11. Hele leuke aankopen, ik ben heel benieuwd naar de producten van Clearasil :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jana, binnekort laat ze ik zien in een review :) X

      Verwijderen
  12. Leuke aankoopjes! Vooral de Dior look-a-like oorbellen en de zomerse oorbellen vind ik wel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah die clearasil wil ik! Gebruik altijd dat merk, maar dat is echt een stuk goedkoper!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die Clearasil producten trekken meteen mijn aandacht. Verder zijn die roze dubbel dots echt leuk! Wat fijn dat ook Big Bazar probeert mee te doen met de laatste trends.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️