Mini Unboxing H&M!..

Hallo Beauty's, vandaag en morgen moet ik niet gaan werken dus is het al weekend voor me! Nu kunnen wij als Belgen na lang en geduldig wachten online bestellen bij de H&M, de webshop werkte nog niet echt hoe het moet werken maar het is gelukt voor een bestelling te plaatsen en vandaag ga ik aan jullie mijn aankoopjes laten zien! Ik heb niet heel veel bestelt maar ik kon het niet laten voor het aan jullie te laten zien, kijken jullie mee? 


Op de webshop van de H&M kan je ook decoratie en kaarsen bestellen en zoals jullie al weten ben ik gek op allerlei kaarsen. Toen ik deze mooie kaars in een houder van keramiek met witte strepen 
en goudkleurige strepen zag deed ik er meteen één in mijn winkelmandje! De kaars is geurloos en de brandtijd is 30uren, diameter 9,5cm en hoogte 8cm! 


De kaars past perfect bij iedere interieur en ik vind de kaars er chique uitzien! 
Prijs: 9,99€ 


Bij de H&M in mijn buurt is de cosmetica afdeling erg klein en verkopen ze niet alle make-up, toen zag ik op de webshop van de H&M dat ze make-up verkopen die ik nog niet had gezien in de winkel van de H&M! Ik zag deze Blush en vond de Blush er meteen leuk uitzien en was er vooral 
nieuwsgierig naar! 


Ziet het patroontje van de Blush er niet leuk uit? Op de webshop staat er roze glanzende poederblush inclusief een brede kwast, 6,5gr. Ik vind de Blush er peachy uitzien in de plaats van roze, ik ga de Blush uitproberen en ik ga de blush dan laten zien in een apart artikel! 
Prijs: 3,99€ 


Ik ben gek op lipstick maar ook lipgloss en wissel graag af of doe ik een bijpassend lipgloss over een lipstick heen voor een mooie glans! Ik zag dit leuke lipgloss en deed er één in mijn winkelmandje, de lipgloss ziet er zomers uit en de kleur die ik heb gekozen is rood/Lotus flower. Ik ga de Gloss uitproberen en ga het aan jullie laten zien in een apart artikel. 


Oehh..de Gloss ziet er mooi uit, een glanzende lipgloss met een zoete geur 7ml. 
Prijs: 0,99€ 


Dit zijn mijn aankoopjes, het is geen grote Unboxing maar ik vind het leuk voor men aankoopjes te laten zien aan jullie! Ik ga zeker nog eens bestelling plaatsen op de webshop van de H&M en ik ga het dan terug laten zien aan jullie.
Neem gerust eens een kijkje op de webshop: www2.hm.com

Wens jullie nog een fijne dag,








17 opmerkingen

  1. wat een leukespulletjes! mijn H&M verkoopt geen make-up dus ik zal binnenkort ook eens wat bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel meid!!
      Ik vind het zo beter zonder Google+ :)
      Zeker eens een kijkje nemen op de webshop van de H&M
      X

      Verwijderen
  2. Heeeee andere layout!!! ziet er goed uit! leuke producten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo dankjewel lieverd!! Het was niet gemakkelijk maar heb het niet zelf gedaan want ken er niets van hahaha :)
      X

      Verwijderen
  3. Wat een gaaf patroontje staat er in de blush zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die blush is mooi met dat patroontje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind vooral die blush heel erg mooi eruit zien, leuke aankopen heb je gedaan x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kaars vind ik mooi! Wel jammer dat je enkel online met visa kan betalen :(
    Btw je nieuwe lay-out is erg leuk geworden :D Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad dat is het nadeel dat je enkel met VISA/MasterCard kan betalen :-/
      Oo dankjewel :)
      X

      Verwijderen
  7. die blush is leuk! het patroontje is leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook helemaal gek op het patroontje ☺️!
      X

      Verwijderen
  8. Wat een leuke aankoopjes, die blush heb ik zelf ook en bevalt me erg goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeehh leuke dingentjes! Blush ziet er wel echt super leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️