Nieuwe Favoriet / So Elixir Purple Eau De Parfum!..

Hallo Beauty's, vandaag ga ik aan jullie de So Elixir Purple Eau De Parfum laten zien! Ik denk vorig jaar dat ik eens bij een bestelling van Yves rocher een staaltje had gekregen van deze Eau de parfum en ik was meteen opslag verliefd op de heerlijke geur, vorige maand heb ik een bestelling geplaatst bij Yves rocher omdat ik een nieuwe tonic wou proberen en deed ik ook meteen de So Elixer Purple Eau de parfum in mijn winkelmandje. Benieuwd wat ik van de geur vind? Kijkt dan snel verder! 

De flacon vind ik er vrouwelijk en elegant eruit zien, het doosje van de parfum is paars met zilveren details en een mooie paarse bloem erop! De flacon is ook mooi paars met zilveren details, de flacon is 30ml is niet al te groot dus ik kan gemakkelijk deze geur meenemen in mijn handtas.


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst opgedrukt, er zit geen dieren ingrediënten in het parfum, vind ik al erg positief! 


Yves rocher omschrijft: Een opwindende en fascinerende geur dankzij de bijzondere combinatie van tuberoosextract en essentiële oliën van vetiver en patchoeli. Een bloemig, houtachtig en buitengewoon vrouwelijk parfum! 

Plantaardige bestanddelen: Combinatie van tuberoosextract en essentiële oliën van vetiver, bergamot, patchoeli en benzoë-extract. 


Wie houd van een bloemige parfum, dan is deze geur perfect voor jou! Het is de ideale geur voor in de zomer of als je een avondje op stap gaat want de geur blijft lang hangen, heerlijk! Deze Eau de parfum hoeft niet onder te doen voor de duurdere merken, ik hou enorm van de geur en ik draag de eau de parfum graag als we een avondje op stap gaan omdat het toch een redelijk zware bloemige geur is maar toch iets fris ruikt ( ik ben niet goed in geuren te omschrijven). Voor mij is deze So Elixir Purple van Yves rocher een grote favoriet en als mijn flacon uit is koop ik het meteen opnieuw, ik kreeg ook complimenten van anderen dat ik een lekkere geurtje op heb, toen ik zei dat het een parfum is van Yves rocher staan ze stom verbaasd te kijken hahaha grappig voor te zien! 
Zo ziet je dat parfums niet hoeven duur te zijn, is te verkrijgen bij Yves rocher filialen en op hun webshop Yvesrocher.be  voor 36€ 30ml, het leukste aan Yves rocher dat ze heel erg vaak leuke kortingen hebben op hun assortiment! 

Wens jullie nog een fijne dag, 




24 opmerkingen

  1. Ohh de geur lijkt mij wel heel lekker zeg! Ik houd wel van bloemige geuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie paarse flacon, ben benieuwd naar de geur, klinkt in iedergeval goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij lijkt me echt heerlijk! Ik ga vanavond mijn eerste bestelling plaatsen hihi. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat leuk!
      Ik hoop dat Yves rocher je zal bevallen :)!
      X

      Verwijderen
  4. Ik geloof dat ik van de gewone so elixir nog een tester heb gehad maar deze is denk ik nog lekkerder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze is inderdaad lekkerder, want ik heb ook nog de gewone tester gehad van elixer :) X

      Verwijderen
  5. Mooie flacon. Ik ben alvast benieuwd naar de geur nu. Inderdaad leuk dat Yves Rocher veel kortingen geeft! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De geur is heerlijk bloemig :)
      Ja ik vind Yves rocher geweldig en vooral de kortingen! X

      Verwijderen
  6. Ik ben erg benieuwd geworden naar dit geurtje! Ik vind de geurtjes van Yves Rocher sowieso geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens, ik vind ze ook lekker de geurtjes van Yves rocher :)!
      X

      Verwijderen
  7. Ik ben nog helemaal niet bekend met de geuren van Yves Rocher, maar ik lees wel steeds meer positieve reviews

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhh, wat schattig! deze lila flacon, inderdaad de parfums van Yves Rocher zijn en meestal wel erg lekker en leuk geprijsd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze geur heb ik zelf ook maar vind hem stiekem eigenlijk niet zo lekker ruiken x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je van zoete geuren houd dan kan inderdaad dat je niet dol bent op deze geur :)
      X

      Verwijderen
  10. ik ken deze geur niet, fijn dat je het een goede geur vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij klinkt heerlijk! Vind ook de verpakking leuk, mooi kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️