Real Techniques Blush Brush!

Hallo Beauty's, een aantal weken geleden heb ik een leuk mailtje ontvangen van Steffi dat ik een Real  Techniques Blush brush gewonnen had! Ik kon het eerst niet geloven dat ik had gewonnen, erg leuk en ben er erg blij mee! Ik ben een grote fan van de RT kwasten en ik gebruik graag dagelijks mijn Expert Face Brush met veel plezier, de Blush Brush staat al een tijdje op mijn wishlist en het leukste is dat ik de Brush heb gewonnen. Kijken jullie mee naar deze leukerd? 



 De Expert Face Brush is oranje/geel van kleur en deze Blush Brush is roze van kleur vind ik leuker, want ik ben dol op de kleur roze! De uiteinde van de kwast is van rubber en is plat vanonderen zo kan ik gemakkelijk de kwast rechtop zetten terwijl ik bezig ben met mijn ooglook want ik breng altijd op het laatste mijn Blush & highlighter aan, op de kwast ziet je ook donker roze details.


Op de achterkant staat er Blush Brush, de kwast ziet er zo fluffy uit! 


Real Techniques omschrijft: De Blush Brush is ideaal voor het aanbrengen van blush, maar is ook te gebruiken om mee te shapen en te contouren. 
De haren van de kwast zijn superzacht, handgemaakt en 100% cruelty-free. 
Haarsoort: Synthetisch haar! 
de haartjes van de kwast is mooi gelijkmatig afgesneden en ik vind de kwast erg fijn, de kwast brengt mooi gelijkmatig mijn Blush aan op mijn wangen en is ook gemakkelijk te blenden. Het was wel even wennen omdat de kwast groter is dan mijn andere blushkwast (yvesrocher), maar eenmaal dat je de kwast gewent bent wil je geen anderen meer want hij voelt superzacht aan op mijn wangen! Ik ben  fan van deze Blush kwast van RT net zoals mijn Expert Face Brush. 

Real Techniqeus kwasten zijn te verkrijgen bij de Di filialen en op verschillende webshops voor 12,50€
Wens jullie nog een fijne donderdag, 


14 opmerkingen

  1. Ik wil de startersset van real techniques hebben. Alleen ik merk dat ik niet heel erg vaak kwasten gebruik als alleen voor de blush/highlighter/bronzer en oogschaduw.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil ook nog graag de startersset maar voor het moment heb ik genoeg kwasten :)
      X

      Verwijderen
  2. Deze wil ik ook heel graag proberen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er zeker van dat je de kwast ook zou fijn vinden ;)
      X

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat je deze hebt gewonnen zeg! Ik zou graag ook nog wat kwasten van Real Techniques willen hebben, ze lijken me onwijs fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een heerlijke kwast! Als je zo enthousiast bent over de grootte, moet je zeker de powder brush eens proberen dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van de kwasten van RT! Toevallig heb ik er gisteren nog gekocht en deze komt zeker ook nog is mijn stash :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je deze hebt gewonnen! Ik heb een poeder kwast van Real Techniques en ik gebruik 'm iedere dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil nog heel graag een aantal kwasten van dit merk. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben superbenieuwd naar deze kwasten....ze zien er heel mooi uit en eigenlijk vind ik ze niet extreem duur...leuk dat je er nu helemaal aan verslingerd bent...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb hem al zeker een jaar in gebruik en ook al vaak gewassen en hij is nog altijd even fijn! toppertje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️