Unboxing Deautybox Mei!..

Hallo Beauty's, de zomer is bijna daar! Of je nu gaat feesten in Ibiza, surfen in Biarritz, shoppen in Parijs, rondtrekken in Thailand of gewoon lekker thuisblijft, dan is deze Deauty Box ongetwijfeld je partner in crime. De box bevat boordevol farmaceutische producten die je huid klaarstomen voor een spetterende zomer! Kijken jullie mee wat er allemaal in de box zit? 


-Hansaplast Herstellende Voetcréme Fullsize! 
Hansaplast is zoals de Tupperware in huishoudspullen: kwalitatief, duurzaam en onmisbaar doeltreffend. Met 125 jaar ervaring weet Hansaplast perfect wat onze voetjes nodig hebben. Deze voetcréme verminderd dan ook ruwe en droge huid rond de hiel en herstelt de vochtbalans. Geschikt voor dagelijks gebruik. 
-Fullsize 100ml, aanbevolen verkoopprijs 6,39€ 


-Caudalie Fresh Fragrance "Fleur De Vigne" 25ml! 
Er zijn verschillende geuren. Je hebt pittig, bloemig of kruidig. En je hebt "Fleur De Vigne" van Caudalie. Deze geur combineert witte roos met meidoorn en roze peper. Zo krijg je een uniek parfum dat je gegarandeerd doet wegdromen naar in de woorden van Caudalie een zuiderse wijngaard, zomer in een flesje! 
-Fullsize 125ml, aanbevolen verkoopprijs 26,40€ 


-Caudalie Divine Oil 15ml 
Surf even rond op internet en ontdek hoe iedereen het over eens is: de Divine Oil van Caudalie is top, zou het de heerlijke bloemengeur zijn? Of het feit dat deze olie geschikt is voor haar, huid en lichaam? Of is het de mix van druivenzaad, hibiscus. Sesam en arganolie die de huid doet stralen? 
Ik ben helemaal gek op Olie producten, dus hier ben ik heel benieuwd naar! 
-Fullsize 100ml, aanbevolen verkoopprijs 24,40€ 


-Klorane Smoothing And Relaxing Patches With Soothing Cornflower 2 Patches! 
We kunnen het niet genoeg benadrukken hoe essentieel het is voor de conditie van de huid om elke avond je make-up te verwijderen! Helaas zijn veel Reinigingsproducten agressief, met geïrriteerde ogen als gevolg. Daarom dat jullie de Smoothing And Relaxing patch van Klorane met open armen zullen verwelkomen. Het korenbloemwater verzacht en kalmeert de gevoelige huid onder de ogen. Combineer dit met arnica en kamille en je krijgt iets bijzonder: donkere krijgen verdwijnen en beginnende rimpeltjes vervagen. 
-Fullsize 14 Patches, aanbevolen verkoopprijs 14,40€ 


-Arkopharma Veinotonyl 15 Capsules! 
Bij zomerse temperaturen zetten onze bloedvaten uit waardoor de bloedcirculatie vertraagt. Hierdoor voelen de benen soms zwaar en vermoeid aan en zijn blauwe of paarse aders zichtbaar. Vervelend ja. Hopeloos absoluut niet! De capsules Veinotonyl van Arkopharma combineren al het Goeds wat moeder natuur ons te bieden heeft. Rode wijnstok, muisdoorn en citroenschillen bieden ondersteuning bij de bloedcirculatie waardoor de benen licht en gestimuleerd aanvoelen. 
-Fullsize 30 capsules, aanbevolen verkoopprijs 18€ 


-Eucerin Even Brighter 20ml! 
Nog zo een vervelende kwaaltje dat veroorzaakt wordt door de zon: lentigo oftewel pigmentvlekken. Het principe is simpel: hoe langer de huid wordt blootgesteld aan de zon, hoe meer pigment er wordt gevormd. De nieuwe must have van Eucerin ' De Even Brighter" is een doeltreffende en innovatieve precisie-applicator die de productie van overtollig, organische pigment onder controle houdt. Twee keerde dag aanbrengen en pigmentvlekken zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon. 
-Fullsize 50ml, aanbevolen verkoopprijs 24€ 


-Bergasol Zonnemelk SPF 20 -25ml 
Als het gaat om een goede bescherming tegen de zon, mag je alleen voor het beste gaan. Volgens Deauty is dat de Zonnemelk SPF 20 van Bergasol, vergeet geknoei met zelfbruiners en zonnecrémes die je huid vet maken! Deze Zonnemelk met een handige spray verdeel je makkelijk over de huid, de frisse citrusgeur is zeer welkom bij het zonnen en de melk laat geen vettige filter na. In no time krijg je die gebronsde huid met natuurlijke Glow zonder je huid te putten! 
-Fullsize 125ml, aanbevolen verkoopprijs 20€ 


Dit was de inhoud van de Deautybox van de maand Mei, het inhoud vind ik net zoals iedere maand leuk! Alleen de Arkopharma Veinotonyl Capsules hoeven van mij er niet in, ik ga ze toch niet innemen! De rest van de producten ben ik erg nieuwsgierig naar dus ik heb weer een hoop producten voor uit te proberen, voor meer info over Deauty vind je Hier
  Ik wens jullie nog een fijne avond, 










16 opmerkingen

  1. Ik heb deze box ook :) Ik kreeg enkel een haarmasker in de plaats van die caudalie parfum :) maar die kreeg ik al eerder bij een andere box :)
    Enkel de capsules vind ik niks! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat leuk dat je een haarmasker in de plaats kreeg, de Capsules vind ik ook niks :)
      X

      Verwijderen
  2. Ik ken alleen het merk hansaplast verder is het wel een leuke box !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken ook alleen het merk Hansaplast, maar wel leuk om andere merken te leren kennen :)
      X

      Verwijderen
  3. Leuke inhoud, ik begin deze box steeds leuker te vinden! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de inhoud van deze box erg leuk, er zitten producten in die ik zeker ga uitproberen maar de capsules niet :)
      X

      Verwijderen
  4. De inhoud ziet er prima uit zelf krijg ik deze week ook een Deautybox ben heel benieuwd of de inhoud verschillend zal zijn x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo dan ben ik benieuwd naar jou box of dat het inderdaad een andere inhoud zal zijn, ben benieuwd :)
      X

      Verwijderen
  5. Wauw, ik vind deze inhoud echt top! Er zitten prachtige producten in :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens :), de capsules ga ik niet uitproberen!
      X

      Verwijderen
  6. Deze box zou ik ook wel willen, de inhoud is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha ik ben juist nieuwsgierig naar die capsules 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een heel mooie inhoud, alleen die capsules zou ik inderdaad ook niet innemen, beetje gek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te zien wat er in de box zit! Ik vind die capsules wel een beetje vreemd en ook wel een beetje eng haha, maar verder zitten er wel leuke dingen in. Ik had het alleen nog beter gevonden als er meer fullsizes in zouden zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er zitten leuke producten in de box, de meeste vind ik wel erg interessant....Juist omdat ik de meeste producten echt helemaal niet ken of zelfs maar van gehoord heb....De capsules vind ik wel een beetje apart o in zo een box te vinden, maar er zullen heus mensen zijn die het wel het proberen waard vinden...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️