Yarrah Bio Vegetarische Multi-Koekjes/ Hondenkoekjes!..

Hallo Beauty's, een eindje geleden heb ik een leuke pakket ontvangen van Huisdierplein en er zat verschillende dieren voeding in het pakket. Voeding voor onze twee katten (Sloeber & Musti) en honden snacks voor onze hondje (Sookie)! Ze zijn goed verwent geweest en ze hebben al alles op ge eten. Vandaag ga ik aan jullie vertellen of dat Sookie ze lekker vind de hondenkoekjes, ik ga ook aan jullie de Yarrah Bio Vegetarische Multi- koekjes laten zien.  
Kijken jullie mee? 

Sookie is nu 3 jaar en is een kruising tussen een Malthezer en een chihuahua, ze speelt graag buiten en vooral rondjes lopen in het gras! S'avonds als we naar iets kijken op de televisie dan komt ze altijd op mij liggen en heeft ze mij kusjes en knuffels, ze is erg aanhankelijk en komt goed overeen met onze twee poezen. Natuurlijk is ze dol op eten vanaf dat ik iets klaar maak in de keuken staat ze altijd bij me in de hoop dat er iets op de grond valt en dat ze het dan  kan op eten, we geven soms iets van tafel maar niet altijd in de plaats krijgt ze belonings snoepjes! De Yarrah Multi- koekjes vond ze erg lekker en ze krijgt er drie per dag meer mag ze niet omdat ze maar 3kg weegt!


De verpakking van de Dog Biscuits (Multi-Koekjes) ziet er goed en netjes uit, ik had nog nooit vegetarische voeding gekocht en geprobeerd en ik had nooit gedacht dat ze het zouden lekker vinden! 
Yarrah omschrijft: Bio vega multi hondenkoekjes (50st). Zijn kleine hondenkluifjes geschikt voor alle honden en ideaal om als beloningskoekje te geven. De ingrediënten zijn biologisch gecertificeerd. 


De ingrediëntenlijst staat op de achterkant van de verpakking! De houdbaarheid datum staat langs onderen op de verpakking, de biologische hondenkoekjes bevatten geen dierlijke vetten! Door de toevoeging van diverse algen (zeewier en spirulina) een gezond tussendoortje en het bevat geen kunstmatige toevoegingen wat de kans maakt op allergieën minimaliseert. 


Heel erg handig dat de voedingsadvies op de zijkant van de verpakking erop staat gedrukt zo geef je nooit teveel koekjes, Sookie weegt juist 3kg en ze mag er maar maximum 6 per dag en ik geef er 3 per dag! Hoe meer de hond weegt hoe meer koekjes je mag geven! 
Zoals je ziet is het biologisch gecertificeerd en de hondenkoekjes zijn dierenproefvrij! 


Het zijn kleine hondekluifjes en ze ruiken erg lekker, voor Sookie zijn ze prima van formaat want het duurt niet lang tegen dat ze het heeft op ge eten! 
Zoals ik daarnet al zei Sookie is er dol op en het is een heerlijke  gezonde snack voor haar, voor meer informatie over Yarrah neem dan zeker eens een kijkje op de webshop www.huisdierplein.nl/yarrah/

Ik wens jullie alvast een fijne weekend & ik zie jullie terug maandag, 

*Dit zijn producten die ik heb ontvangen voor een review, waar ik eerlijk mijn mening over geef! 


Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️