Yeahh..Nieuwe Lay-out!..

Hallo Beauty's, ik kan jullie mededelen dat ik een nieuwe lay-out heb op mijn blog en ik vind het er beter uitzien dan voorheen! Zelf ken ik er niets van maar deze lieve meid Emke heeft mij lay-out erop gezet en alles inorde gedaan wat ik zelf niet kan, ik vind het mooi gedaan en ik ben er erg blij mee met mijn nieuwe blog! Ik wil al een tijdje dat mijn blog er beter en mooier uitziet, zelf mijn foto's vind ik enorm vooruit gegaan en ik leer elke dag bij!   
Mijn blog was gekoppeld aan mijn Google+ account en niet iedereen kon reageren op mijn artikels, wel als je een google+ account had en dat vind ik erg iritant! Want ik wil toch dat iedereen een reactie kan achterlaten op mijn artikels. Dat is nu ook veranderd en is terug naar blogger overgeschakeld nu kan iedereen een reactie achter laten :) ! Ik ben natuurlijk al jullie lieve reactie's kwijt maar ik ben er zeker van dat jullie elke dag terug lieve reactie's zullen achter laten op mijn artikels!
Ik hoop dat jullie mijn lay-out mooi vinden en dat jullie nog elke dag met veel plezier een bezoekje brengen naar mijn blog. 
Ik wil vooral jullie bedanken want door jullie kan ik mijn blog niet meer los laten en blog ik nog altijd met veel liefde & plezier, ook wil ik Emke bedanken voor mijn blog mooier te maken! 
Neem ook eens kijkje op Emke haar blog: http://ollabeauty.blogspot.be, zou ik erg leuk vinden! 
Maandag komt er terug een review op mijn blog maar nu ga ik genieten van mijn weekend, want ik heb toch stress gehad gisteren en vandaag omdat er een paar probleempjes waren met de header die steeds te klein was en de lay-out was ook niet perfect zoals het nu is! Ik kan nu met een gerust hartje genieten van mijn weekend en ik zie jullie terug maandag! 

Ik wens jullie een fijne weekend toe, 

24 opmerkingen

  1. Kijk, handig dat het comment systeem is aangepast! Fijn dat alles nu weer is opgelost, geniet van je weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en deftige lay-out! Ze heeft haar best gedaan! En je comment box is ook aangepast! yeey nu moet ik niet meer iedere keer inloggen op GMail enz. Je gaat dit merken aan je comments hoor! :) Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel :)
      Ik ben blij dat mijn comment box is aangepast!
      X

      Verwijderen
  3. Het ziet er heel erg mooi uit, knap gedaan van Emke en zo lief ook van haar...
    fijn weekend, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je Petra, jij ook een fijne weekend <3
      X

      Verwijderen
  4. Leuk dat je me in je artikel schreef! Je andere pagina kon ik er nog niet opzetten omdat ik het erg druk had. Maar vanavond zou ik het wel kunnen doen. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is met heel veel plezier gedaan <3
      Oo dankjewel meid!
      X

      Verwijderen
  5. Gave lay out Saraya! Wat top dat Emke dat heeft gedaan. Het ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daniëlle <3
      Ja hoor ze heeft haar best gedaan :), ben erg blij hoe mijn blog er nu uitziet!
      X

      Verwijderen
  6. Ik vind het resultaat erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw ik vind hem echt mooi!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je nieuwe lay out, hij is echt mooi geworden! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt mooi!! Helemaal m'n ding. Mooi, netjes and clean :D Geef Emke maar een dikke knuffel voor haar hulp :D

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat je het mooi vind :)
      Ik vind het ook duizend keer beter of mijn ander gewone blogger lay-out ;)
      X ik heb Emke al duizend keer bedankt!
      X

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️