Catrice Kaviar Gauche/ Blurring Powder Pearls!

Hallo Beauty's, vorige week heb ik al aan jullie de lipgloss laten zien van de nieuwe LE Kaviar Gauche van Catrice. Vandaag is het de beurt aan de Blurring Powder Pearls, ik dacht eerst dat het een highlighter was maar dat is niet zo! Kijken jullie mee naar dit pareltje? 

De verpakking is vierkant en is redelijk groot, niet zo handig voor mee te nemen omdat het te groot is. De dop heeft gouden detials, prachtig!


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst en na openen is het 12M houdbaar, de naam van de Blurring Powder pearls is C01 Sweet Secret! 


Als je de verpakking open draait ziet je een plastic hoesje over de parels heen, vind ik erg handig want zo gaan de parels niet stuk. 
Oehh..de parels zien er zo mooi uit! 



Catrice omschrijft: Beautify! De prachtige poederparels in licht nude en pastel tinten zijn niet alleen mooi om te zien, maar hebben ook een beauty missie. Breng ze aan met een grote kwast en je teint wordt mooi egaal. De lichtreflecterende pigmenten zorgen voor een mooie teint met een heldere gloed. De verpakking met decoratieve dop is een sieraad voor op je kaptafel. 


Swachts: zoals je ziet is het licht/ roze pastel van kleur, met kleine shimmers. Je ziet de shimmers niet zo goed op de foto omdat ze bijna niet te zien zijn! De parels ruiken lekker, het ruikt volgens mij naar vanille maar niet te overheersend. Ik dacht dat het een highlighter was maar dat is het dus niet, hou je van een mooie Glow? Dan is deze poederparels zeker iets voor jou, ik heb de poederparels aangebracht op mijn gezicht met een fluffy kwast. En ik had een mooie subtiele Glow, zeker niet te overheersend want ik wil er toch niet bij lopen als een discobal! De poederparels brengen fijn aan en voor dat ik het aanbreng tik ik eerst mijn kwast af vooraleer ik de poederparels aanbreng op mijn gezicht want de poederparels zijn erg poederig. 
Ik hou van een mooie Glow,dus jaa ik ben fan van de Blurring Powder Pearls!
De nieuwe Limited Edition Kaviar Gauche is te verkrijgen bij het Kruidvat voor 4,59€, opgelet op=op! 
Wens jullie nog een fijne dag, 







27 opmerkingen

  1. Wauw een pracht product is dit zeg! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ojaa dat is het zeker, de verpakking alleen al :)
      X

      Verwijderen
  2. Dat ziet er heel erg mooi uit. Deze wil ik ook graag, alleen de LE is hier nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo dat de LE maar snel bij jullie te verkrijgen is :) X

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige foto's heb je bij dit artikel gemaakt en een leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond deze verpakking echt te groot en onhandig, daarom heb ik ze niet gekocht! :-)
    Bovendien dacht ik ook dat het een highlighter was! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De verpakking is idd echt te groot, ja hahaha ik ben blij dat ik niet alleen ben die dacht dat het een highlighter was :)
      X

      Verwijderen
  5. Ze zien er mooi uit, maar eigenlijk gebruik ik ze nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik nu elke dag, de Glow is erg mooi & mijn ziet er meteen egaler uit :) X

      Verwijderen
  6. Ik dacht ook dat het een highlighter was!! Wat stom van mij haha...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan ben ik ook stom, want ik dacht echt dat het een highlighter was hahaha :)
      X

      Verwijderen
  7. Prachtige pearls,ze zien er heel erg mooi uit...top! ..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat grappig, ik dacht ook meteen dat het een highlighter was! Ik vind het opzich wel jammer dat een 'gewoon' poeder is. Hoe dan ook, het ziet er wel heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De poeder geeft een mooie Glow, dus ik denk wel dat je het kan gebruiken als highlighter :)
    Maar opzich is het een poeder!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne review! Vandaag droeg ik toevallig de parels en ik kreeg het compliment dat ik mooi 'blonk'. Ik vind ze echt prachtig x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :)
      Wat leuk dat je complimentjes hebt gekregen!
      Ik zelf vind ze ook prachtig <3
      X

      Verwijderen
  11. Vooral de verpakking vind ik wel erg mooi eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat mooi! Alleen al voor de verpakking zou ik het kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi product! Dit is echt zo'n product dat je er bijna niet aan wil komen omdat het er zo mooi uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi product! Dit is echt zo'n product dat je er bijna niet aan wil komen omdat het er zo mooi uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️