Catrice Kaviar Gauche Nail Polish / Love Me Tender!

Hallo Beauty's, voor sommige is het al zomervakantie maar voor mij nog niet maar binnenkort ben ik ook in verlof en ga ik ook kunnen genieten van het mooi weer. Hopelijk gaat het nog veel mooie zonnige dagen zijn in de zomervakantie! Vandaag ga ik een zomerse nagellakje laten zien van Catrice uit de Limited Edition Kaviar Gauche, kijken jullie mee? 
De verpakking vind ik er mooi en chique uitzien, de dop is glanzend goud en op het flesje ziet je gouden detials. De kleur die ik heb gekozen is een lila paarse tint, die had ik nog niet in mijn nagellak stash!


Het lakje heeft een leuke naam gekregen C03 Love Me Tender, na openen blijft het 24M houdbaar. 


Catrice omschrijft: Bekroning! Lichtroze, zacht lila, pastel abrikoos en warm grijs naast de ultieme glans en lange houdbaarheid hebben deze nagellakken de romantische en morderne kleuren van nu. Warm grijs biedt een prachtige contrast in de delicate en vrouwelijke collectie. De roze en de lilatint hebben een stralende glans. 
Verkrijgbaar in: C01 Butterfly Kiss, C02 Honey Blossom, C03 Love Me Tender & C04 Cool wonder.

Het kwastje is perfect van breedte want zo kan je met één beweging je nagels lakken en is het meteen volledig gedekt! 


Oehh...ik vind het een prachtige lila tint, alleen dekt het lakje maar na drie laagjes! Het lakje lakt niet streperig, zoals je ziet is mijn ringvinger in een wit lakje gelakt. Ik vind het perfect bij passen bij het lila lakje en zo ziet er nog meer zomers uit! De droogtijd van het lila lakje is erg goed, ik ga deze lila lakje vaak dragen deze zomer, als je al een bruin tintje hebt komt je bruine handen meer naar voren. Ik ben er alvast gek op! 

Kaviar Gauche Nail Polish Love Me Tender van Catrice is niet meer te verkrijgen in België maar wel in Nederland, wij hebben ondertussen al een nieuwe Limited Edition Travel De Luxe die is nu te verkrijgen bij het kruidvat! Wil je dit nagellakje nog scoren neem dan eens een kijkje in de kortingsbakken wie weet zit er nog een nagellakje tussen. 
De prijs is 2,99€ 
Wens jullie alvast nog een fijne donderdag, 







19 opmerkingen

  1. Wat een mooie tint is dit! Ik hou van Lila, wat fijn ook dat het zo goed dekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig zomers kleurtje is dit, echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw de kleur is heel gaaf. Leuk ook dat je één vinger wit hebt gelakt. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een lieve en zachte pastelkleur! Staat je leuk, en mooie foto's!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een hele mooie kleur, maar ik koop voorlopig even geen nagellak meer :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het kleurtje echt prachtig! Waaauw :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi en zacht kleurtje!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg mooi lakje, jammer dat het niet meer in België te verkrijgen is, maar ik ben erg benieuwd naar die nieuwe LE!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️