Essence / #Secret Party Body Spray!

Hallo Beauty's, vandaag was het terug een heerlijke zonnige dag! Vandaag ga ik aan jullie mijn laatste aankoop laten zien uit de nieuwe LE van Essence de #Secret Party Body Spray, de limited Edition is nog steeds te verkrijgen bij het kruidvat. Kijken jullie mee naar deze zomerse body spray? 
Het flesje ziet er leuk uit! Je ziet dat het flesje doorzichtig is en heeft zilveren details, er staat ook een leuke flamingo op de verpakking dat maakt het meteen zomers! Een body spray is handig voor in de zomer, je kan het meenemen op reis of voor een dagje aan het strand! Je kan iedere moment van de dag heerlijk je verfrissen met deze fleurige zomerse body spray!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de body spray 12M houdbaar. 


Essence omschrijft: Pool body! Een lichte verfrissing is altijd goed om weer door te kunnen. De lichte spray verkoelt snel het gezicht en lichaam en heeft ook nog eens een heerlijk geurtje. 
Verkrijgbaar in 01 Splish splash. 
Hmm...ik zou de body spray niet gebruiken op mijn gezicht want er zit teveel alcohol denat in, mijn gevoelige huid kan daar niet tegen, maar gelukkig mijn lichaam wel! 


De spray is handig in gebruik en vooral hygiënisch! 


De body mist ruikt lekker fruitig en fris en is doorzichtig van kleur, in de fles ziet de body mist er roze uit maar eenmaal je sprayt is het doorzichtig van kleur. Ik heb de body mist uitgeprobeerd op mijn lichaam, de body mist  brengt fijn aan en voelt vooral verfrissend aan. De fruitige geur ruik je maar een paar seconden en dan ruikt je niets meer, vind ik wel tegenvallen! De body mist voelt niet plakkerig aan op de huid. Ik vind de body mist er leuk uitzien maar vind het erg jammer dat je de fruitige geur niet meer ruikt na het aanbrengen! 

Ik ben teleurgesteld en had er net iets meer van verwacht! De #Secret Party Body Spray van Essence is te verkrijgen bij de kruidvat filialen voor 2,99€ 
Wens jullie nog een fijne woensdagavond, 







7 opmerkingen

  1. Dit is niet iets wat ik snel zou gebruiken en wat jammer dat de geur niet lang blijft hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook jammer, maar de spray is wel verfrissend :)
      X

      Verwijderen
  2. Je moet je wel realiseren dat het om verfrissing (het vocht, de natte substantie) gaat en niet zozeer geur. Als je dat laatste wilt, kun je beter naar een parfum kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad voor je te verfrissen en heb ik er ook bij vermeld, voor mij doet de geur er wel aan toe en zeker dat je het op je lichaam sprayt het hoeft niet een heledag te ruiken maar het zou toch leuk zijn dat het een paar uurtjes blijft hangen :)
      X

      Verwijderen
  3. Ik denk dat ik liever een spray gebruik van een ander merk, dit lijkt mij niet echt een heel fijn product x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat de geur al zo snel vervliegt, ....ik had dat eigenlijk niet verwacht...meestal vind ik body sprays erg lekker geuren, wel zonde dus dat dit hier dan maar zo kort is...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jammer dat de geur na een paar seconden verwijdt. gelukkig dat ik deze niet gekocht had! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️