Essence #SecretParty / Blush!

Hallo Beauty's, het weekend is al terug voorbij en mijn werk week gaat terug van start! Essence heeft ook terug een nieuwe Limited Edition collectie klaar liggen bij het Kruidvat, #Secretparty en ik ga vandaag aan jullie de Blush laten zien uit de nieuwe LE collectie, kijken jullie mee? 


De verpakking is een doorzichtig rond doosje met zilverkleurige details, simpel maar leuk! Zoals jullie al weten ben ik gek op blushes en vooral op roze blushes, deze Blush ziet er alvast leuk uit met het patroontje bovenaan een palmboom blad en vanonderen een tekst: You are invited. Altijd leuk toch patroontjes in een Blush?


De Blush heeft de naam 01 Pink Up Your Life gekregen, na openen blijft de Blush 12M houdbaar! 


Essence omschrijft: plezier in de zon! Met deze Blush geef je je wangen een warme, zomerse blos. De zijdezachte poedertextuur is gemakkelijk te blenden en voelt bijzonder prettig aan op de huid. 
Verkrijgbaar in 01 Pink Up Your Life. 



Swachts: het pigment kon net iets beter want ik heb een paar keer moeten met mijn vinger over de Blush gaan tegen dat er kleur vanaf kwam. Het is een mooie roze Blush zonder shimmers en is de ideale Blush voor de zomer maar of je de Blush goed zal zien op een bruine huid, heb ik toch wel mijn twijfels over! 


(Ik heb geen BBcream/ foundation op, alleen concealer en wat Bronzer op mijn gezicht.)
Het resultaat is zoals ik dacht, een subtiele Blush en is bijna niet te zien op mijn huid! In de winter als ik wat bleker zal zijn dan ga ik de Blush beter zien op mijn huid, ik heb over de Blush heen highlighter aangebracht voor een mooie glans te creëren! 
Wie bruiner is laat beter de Blush liggen, wie bleker is zou ik zeker de Blush eens proberen of als je van subtiel houd dan is deze Blush ook iets voor jou. De Blush brengt fijn aan alleen is de blush wel erg poederig dus tik ik eerst mijn blushkwast af vooraleer ik de Blush aanbreng op mijn wangen! De Blush blijft een heledag mooi op zijn plaats zitten. Ik vind de Blush mooi maar ik ga de Blush nog eens een kans geven als mijn bruin kleurtje helemaal is verdwenen! 

De #Secretparty LE van Essence is nu te verkrijgen bij het kruidvat, de prijs van de Blush is 2,99€. 
Opgelet op=op! 
Ik wens jullie nog een fijne maandag,



29 opmerkingen

  1. Het is een mooie barbie roze kleur vind het alleen jammer dat die op de huid bijna niet opvalt x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk omdat ik nu bruiner ben of in de winter dat de Blush niet opvalt :)
      X

      Verwijderen
  2. Mooie zomerse blush. Leuk patroontje erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zomerse blush. Leuk patroontje erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het wel een mooi subtiel kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je van subtiel houd dan is dit de ideale Blush, heb de Blush toch zeker al een week gedragen :)
      X

      Verwijderen
  5. Hij staat jou echt zo goed Saraya! Echt een prachtige gloed! Ik vond hem jammer genoeg inderdaad niet gepigmenteerd genoeg... Maar eigenlijk is zo'n subtiel kleurtje perfect voor in de zomer! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Achh..'wat lief <3
      Inderdaad ideaal voor in de zomer :)
      X

      Verwijderen
  6. Fijne review! De kleur spreekt mij aan, maar wat jammer van de mindere pigmentatie x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is jammer van het pigment, maar het kan ook zijn omdat ik nu een bruin kleurtje heb :)!
      X

      Verwijderen
  7. Wat een leukerd zeg, heel mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en subtiele blush en door de highlighter een mooie glow!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de kleur is inderdaad wel wat aan de lichte kant, toch vind ik het subtiele wel iets hebben zo in de zomer....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad voor de zomer is het wel leuk, het is even wennen omdat ik meestal blushes draag die wat meer opvallender zijn :)!
      X

      Verwijderen
  10. Wat zie je er mooi uit, zo'n kleurtje doet je goed! :D Dat is natuurlijk wel een nadeel, dat je make-up opeens niet meer goed past of dat je kleurtjes kan gebruiken die je altijd nooit gebruikte! Ik laat hem liggen maar tof dat je hem aan ons voorgesteld hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat lief, dankjewel <3
      Is met veel liefde gedaan :)
      X

      Verwijderen
  11. Mooie blush, ik zou misschien wel overwegen hem ook te gaan kopen. Ik heb ook een bleek huidje dus zulke kleuren vind ik wel fijn. Leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie blush, ik zou misschien wel overwegen hem ook te gaan kopen. Ik heb ook een bleek huidje dus zulke kleuren vind ik wel fijn. Leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is wel een heel licht kleurtje, wel goed voor de allerlichtste huidjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, in de winter ga ik de Blush meer zien op mijn wangen ;)
      X

      Verwijderen
  14. Mooie blush, maar ook voor mij zou deze kleur denk ik te licht zijn. Wel vind ik het patroontje super tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️