Favorieten Van De Maand Mei!

Hallo Beauty's, het is al een jaar geleden denk ik dat ik nog eens mijn favorieten aan jullie heb laten zien, shame On me! Iedere maand ga ik proberen mijn favorieten te laten zien aan jullie, want ik ontdek iedere maand nieuwe producten en ik gebruik ze dan ook iedere dag! Kijken jullie mee naar mijn favorieten die ik heb ontdekt in de maand mei? 


-Rituals White Lotus & Yi Yi Ren Foaming Gel: dit is mijn eerste douchefoam van Rituals en ik moet bekennen, wat is hij heerlijk! Dit is zeker niet mijn laatste douchefoam van Rituals, heerlijke geur en onwijs veel schuim! 
-La Roche-Posay Effaclar Purifying Foaming Gel: de Foaming gel van La Roche- Posay is ondertussen al mijn tweede tube en ik blijf dit een fijne gezichtsreiniger vinden. Hij reinigt erg goed en is ideaal voor de gevoelige huid, bye bye zwarte puntjes & puistjes! 


-Essence Love & Sound Blush/ 01 Sunset (Limited Editon): deze Blush heb ik heel de maand mei elke dag gebruikt, de Blush is zo mooi en is de ideale Blush voor in de zomer! Vooral de kleur vind ik erg mooi op mijn wangen, de Blush ziet er peachy/roze uit. 
-Essence Love & Sound Eyeshadow/ 01 Glastonberry (Limited Edition): Vanaf dat ik de oogshaduw voor het eerst zag was het meteen grote liefde, prachtige Berry kleur met een mooie glans! Elke dag heb ik deze oogshaduw in combinatie met andere kleuren oogshaduw een draagbare look gecreëerd, die ik ook gerust kan dragen voor te gaan werken. 


-Mac Lustre Lipstick/ Sweetie: Prachtige lipstick en vooral een draagbare kleur voor elke dag, ik heb de lipstick elke dag met veel plezier gedragen. Ik ga er niet teveel over vertellen want vrijdag ga ik de lipstick laten zien in een artikel! 
-Lush Bubblegum Lipscrub: Ik heb de lipscrub herontdekt en ik ben meteen terug opslag een grote fan van deze heerlijke Lipscrub. Iedere avond heb ik mijn lippen gescrupt en had meteen zachte lippen en de velletjes op mijn lippen waren ook meteen verdwenen! 
Achteraf breng ik een lippenbalsem aan, s'morgens als ik wakker wordt voelen mijn lippen nog zachter aan of voordien, ik ben blij dat ik de Bubblegum Lipscrub van Lush heb herontdekt! 

Ik ben benieuwd wat voor producten ik ga ontdekken in juni en of dat er dan terug favorieten zal tussen zitten, ik wens jullie nog een fijne avond 




20 opmerkingen

  1. Die lipscrub van Lush staat nog steeds op mijn wishlist. Ik lees er zoveel goeds over. En de lipstick van MAC ziet er mooi uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Lipscrub is echt heerlijk & het proberen waard :)
      Vrijdag ga ik swachtes laten zien van de lipstick.
      X

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel, vrijdag lees je er meer over de lipstick :)
      X

      Verwijderen
  3. Ik blijf erg nieuwsgierig van LE producten van essence,juist omdat je er zo blij mee was en nog steeds bent...zo zonde dat we ze niet kunnen kopen in NL....Ik ben benieuwd naar je artikel van vrijdag over de lipstick.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo ik vind het ook jammer dat het bij jullie niet te verkrijgen was!
      Ik vind ze beide erg mooi, de nieuwe LE van Essence is nu ook mooi :)
      Ik heb alvast de Blush al geprobeerd en ik denk dat de Blush volgende week te zien zal zijn op mijn blog! Ooo Petra de lipstick is echt een pareltje :)
      X

      Verwijderen
  4. Mooie favorieten , jammer dat die LE van essence niet hier is zeg! Ben daar wel erg benieuwd naar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Spijtig genoeg is de LE hier ook niet meer te verkrijgen :(
      Maar wij hadden dan de Cinderella collectie niet & ik had graag de highlighter gehad!
      X

      Verwijderen
  5. De Effaclar reinigende gel vind ik echt heel fijn, ik zou hem zelf terug moeten aanschaffen. De bubblegum scrub van Lush heb ik ook en is ook super!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die MAC lipstick ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet mijn lipscrub ook wat meer gaan gebruiken en die blush met kleurverloop is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie favorieten vooral die MAC lipstick die staat ook door jouw op mijn wishlist ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie favorieten! De producten van Rituals zijn ook altijd favoriet hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die Mac lipstick lijkt me erg mooi! En die facewash gebruik ik ook, erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die mac lipstick is zo mooi! Verder ook hele mooie favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De doucheschuims van Rituals zijn echt heerlijk en ook die Bubblegum lipscrub is bij mij echt favoriet! :-)
    De Love & Sound blush heb ik ook, maar nog niet gedragen. Nog geen foto's van gemaakt! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie favorieten allemaal en al zeker die oogschaduw ziet er mooi uit! :D x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️