H&M Blusher Powder!

Hallo Beauty's, een hele eind geleden had ik voor de eerste keer een bestelling geplaatst op de webshop van de H&M. Sinds kort kunnen wij als Belgen na geduldig wachten online shoppen bij de H&M, in de H&M bij mij in de buurt verkopen ze niet alles die te maken heeft met beauty en ik zag dat ze op de webshop leuke make-upjes hadden, ik heb meteen een Coral Blush in mijn winkelmandje geplaats. Vandaag ga ik de Blush laten zien aan jullie, kijken jullie mee? 

De verpakking van de Blush is redelijk groot dus niet handig voor deze Blush overal mee te nemen, wel leuk dat je de Blush al kan zien doorheen de verpakking. Het doosje aan de onderkant is glanzend zwart en op de deksel van de blush ziet je roze details, handig dat er ook een kwastje bij zit!


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de Blush 18M houdbaar, de Blush heeft de naam Coral gekregen. 


Oehh...als je het doosje opent ziet je meteen hoe prachtig de Blush eruit ziet, de Blush heeft twee kleuren een lichtere Coral kleur en net iets donkerder. De strepen doen mijn denken aan een zebra, dus de Blush heeft een zebra patroon. Vind ik zo mooi!! De Blush heeft mooie goudkleurige shimmers, de ideale blush voor in de zomer want wie houd er nu niet van een mooie glans op je wangen? 



Het is leuk dat er kwastje bij zit, maar meestal zijn ze niet echt kwaliteitsvol en dat ziet je ook aan dit kwastje. Ik gebruik liever mijn eigen kwasten maar het is wel handig voor onderweg! Ik mis ook wel een spiegel in het doosje. 



Swachts: het pigment is erg goed, een mooie peachy kleur met een gouden glans! De Blush is wel erg poederig, ik tik eerst mijn kwast af vooraleer ik de Blush aanbreng op mijn wangen! Ik ben normaal gezien gek op roze blushes maar een peachy Blush kan zo mooi zijn, vooral in de zomer vind ik een peachy blush erg mooi. 


Het resultaat op mijn wangen: de Blush brengt fijn aan en is gemakkelijk te blenden, wel opletten de Blush is goed gepigementeerd dat je er niet teveel van aanbrengt op je wangen. Ik vind de Blush erg mooi op mijn wangen en vooral omdat ik nu al een mooi bruin kleurtje heb, de Blush heeft een subtiele gouden glans maar als ik meer glans wil breng ik nog een highlighter eroverheen. Ik ben fan van de Blush van de H&M, de Blush is mooi gepigementeerd en ziet er dan ook nog eens leuk uit! 

De H&M Blusher Powder is te verkrijgen bij sommige H&M filialen en natuurlijk ook op de webshop: www2.hm.com/nl_be voor 3,99€
Ik wens jullie een fijne weekend en ik zie jullie terug maandag, 














22 opmerkingen

  1. Wat een mooi patroontje heeft deze blush

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het patroontje in de blush zo leuk! De kleur vind ik ook wel erg mooi, staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit! Heb zelf ook een blush palette van H&M en die bevalt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het patroontje is zo leuk! Lijkt mij een fijne blush x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een palette van H&M en die gebruik ik eigenlijk maar weinig. Dit lijkt me een leuke blush :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi kleurtje zeg, mooi met dat patroontje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah hij ziet er alleen al heel prachtig uit! Mooie subtiele kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat staat deze kleur je mooi, zo mooi warm...zelf heb ik de pech dat hier in Utrecht de cosmetica afdeling opgeheven, is, en ik daarom eigenlijk niet snel meer naar binnenloop bij H&M, eigenlijk moet ik eens op zoek naar een ander filiaal niet al te ver weg,maar op dat gebied moet ik dan echt mijzelf een trap onder het kontje geven... ik vond het een leuke afdeling om even snel te snuffelen en iets te kopen........de blush vind ik superleuk en heeft een mooie prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi! Het patroontje in de blush zelf vind ik ook erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie blush! Geweldig patroon en voor die prijs kan je het zeker niet laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige blush! Heel mooi patroon en ook de kleur is heel mooi, lijkt wat op sleek rose gold.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij ziet er idd erg mooi uit en leuk patroon ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️