Ikea / Alex kast!

Hallo Beauty's, de zomer is nu officieel begonnen want het was vandaag een prachtige zomers weertje! Vandaag ga ik aan jullie mijn Alex kast laten zien die ik een paar weken geleden heb gekocht bij de Ikea voor mijn make-up in op te bergen, ik kan nu al vertellen dat ik smoorverliefd  ben op mijn Alex kast! Kijken jullie mee? 

Mijn make-up stash lag eerst in de badkamer maar ik had eens een artikel gelezen dat je je make-up best niet bewaard in een vochtige ruimte, een badkamer is natuurlijk een vochtige ruimte en ik zou toch niet graag hebben dat mijn make-up sneller over de houdbaarheidsdatum heen is. Daarom heb ik beslist voor de Alex kast te kopen bij de Ikea en mijn make-up stash te verhuizen naar de slaapkamer, Dimitri heeft dan meteen de kast in elkaar  gepuzzeld en heb ik meteen mijn make-up erin opgeborgen. De Alex kast is een hoog ladeblok met 9 lades dus je hebt voldoende opbergruimte op een klein vloeroppervlak, de grootte is 36x115cm! Ik heb zelf 8 lades in gebruik en ik ga het laten zien aan jullie hoe ik mijn make-up opberg in mijn Alex kast.


In de eerste lade zitten mijn bronzers, de tweede lade mijn blushes & Highlighters en zoals jullie weten hou ik van blushes, in de derde lade zitten mijn lipliners, mascara, mono oogshaduws & BBcream/foundation, in de vierde lade mijn lipsticks, de vijfde lade lipglosses & lippenbalsem, de zesde lade mijn oogshaduw Palette's, zevende lade mijn nagellakken & de laatste lade gellak, topcoats en nagelstickers enz..! Zoals je ziet kan je alles mooi opbergen, ik ben zo blij met mijn Alex kast en heb er geen spijt van dat ik de kast heb gekocht maar had het beter eerder gedaan. 


Bovenaan kan je de Alex kast mooi decoreren dan ziet de kast er nog leuker uit! 
De Alex kast is te koop bij de Ikea filialen voor 99,90€
Ik wens jullie nog een fijne maandagavond, 






19 opmerkingen

  1. Deze kast wil ik ook hebben! Je hebt je make-up fijn opgeborgen. Was het niet een heel werk om de kast in elkaar te zetten? x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn vriend vond het simpel om het in elkaar te zetten :)
      X

      Verwijderen
  2. Wat een ideale kast! Die moet ik echt hebben haha x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je gaat er ook meteen op verliefd zijn zoals ik, hahaha :)
      X

      Verwijderen
  3. Wat een mooie en fijne kast, er kan nog aardig wat in! Leuk ook hoe je je make-up erin hebt opgeborgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kast is zo mooi en handig! Zou hem zelf ook nog graag willen hebben x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb er geen spijt van dat ik de Alex kast heb gekocht :)
      X

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Zeker doen Manon, je zal er geen spijt van hebben ;)
      X

      Verwijderen
  6. Wow, de kast ziet er echt heel mooi uit en ik zie dat je nog genoeg ruimte over hebt om spulletjes in te gaan bewaren.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja voor nog meer make-up in te plaatsen :)
      X

      Verwijderen
  7. binnenkort ook nieuwe meubels en deze kast zit daar dus bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk ingedeeld! Ik wil mijn kamer ook wat versieren en wat handiger ga maken na de zomer vakantie en wil graag de helmer kast want de alex kast vind ik persoonlijk voor mij aan de prijzige kant

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je lekker veel ruimte. Lijkt mij heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is zó fijn he :) ik ben er ook nog steeds erg blij mee al verdiend die van mij wel een opruimbeurt :D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️