Kiko Pencil LipGloss!

Hallo Beauty's, vorige week heb ik aan jullie mijn aankoopjes laten zien van Kiko en ik heb terug een Pencil Lipgloss bestelt. Ik heb er al één in mijn stash en ik ben er gek op deze Pencil lipglosses, ik ga zeker nog kleurtjes bestellen maar vandaag ga ik eerst nr 13 Hot Pink laten zien. Kijken jullie mee? 

De Pencil lipgloss is mat zwart van kleur en heeft zilveren details, ik vind de producten van Kiko er altijd luxueus eruit zien en dat voor een klein prijsje!


Aan de onderkant van de Pencil lipgloss ziet je de kleur roze, zo zou de Pencil lipgloss er moeten uitzien! De naam is nr 13 Hot pink. 


De punt van de Pencil lipgloss is niet scherp maar is mooi plat, zo kan je meteen moeiteloos je lippen inkleuren zonder dat je je lippen beschadigd! Het kleur is hot pink een mooie zomerse roze met zilveren shimmers. 


Swachts: het pigment is super zoals ik ook verwacht had! Ook glijd de Penicl lipgloss moeiteloos over mijn huid en had ik meteen een hartje getekend op mijn hand. Het kleur is metallic roze en je ziet de zilveren shimmers een klein beetje terug maar niet te overdreven. Wie niet van metallic houd kan beter dit kleurtje laten liggen, ik had eerlijk gezegt ook liever gehad dat het geen metallic finish had! 


Het resultaat op mijn lippen: op mijn lippen vind ik het mooier of op de swachts, het is meer een Barbie roze op mijn lippen! Als je bruin bent komt dit kleurtje mooi tot zijn recht, ideaal kleurtje voor de zomer. In de winter ga ik dit kleurtje niet vaak dragen omdat ik dan veel witter ben en dan denk ik wel dat dit kleurtje te Barbie roze zou zijn, maar nu voor deze zomer is dit kleurtje perfect voor me! De Pencil lipgloss brengt fijn aan en heeft een subtiele glans, de zilveren shimmers zijn niet aanwezig op mijn lippen. De Pencil lipgloss overleefd een drankje en een hapje maar na een grote maaltijd is het tijd voor bij te werken. 

Ik vind de Pencil lipgloss van Kiko fijn, alleen jammer van het metallic finish maar ik ga zeker nog kleurtjes bestellen want ze hebben niet allemaal een metallic finish! 
Is te verkrijgen bij de Kiko filialen of op hun webshop www.kiko.be voor 3,90€
Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 







17 opmerkingen

  1. Mooie glans heeft dit kleurtje, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Het was wel wennen, ik vind het een Barbie roze kleur :)
      X

      Verwijderen
  3. Er komt inderdaad goed veel pigment af van het potlood. Zelf zou ik de kleur niet zo snel op mijn lippen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de winter denk ik dat ik dit kleurtje niet vaak zal dragen :)
      X

      Verwijderen
  4. Ondanks dat hij zo metallic is vind ik het nog wel een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ( zit met haar mond open naar dit potlood te kijken, scrolt nog eens terug en kijkt nog een keertje...) ongelofelijk uit dit donker uitziend gekleurde potlood komt zo een mooi pareltje tevoorschijn....echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Petra, dit is ook z'n typisch kleurtje voor jou :)
      X

      Verwijderen
  6. Mij zou het niet staan denk ik, te bleek en te blond maar jij kan het goed hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een kleurtje voor jou Saraya x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️