M.A.C Lustre Lipstick / Sweetie!

Hallo Beauty's, vandaag is het zomer weer buiten en spijtig genoeg kan ik er niet van genieten want ik moet werken tot 18u! Ik heb een tijdje geleden twee Mac lipsticks bestelt, één voor de winactie geweest en Sweetie voor mezelf en vandaag ga ik Sweetie laten zien. Kijken jullie mee? 

Iedereen weet ondertussen hoe de verpakking eruit ziet van Mac, een zwart kartonnen doosje met witte details!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst. 


Altijd leuk dat de naam van de lipstick op het doosje staat, de lipstick heeft een lieve naam gekregen Sweetie! 


De lipstick heeft een glanzende kogelvormige huls met zilveren details! 




Ik heb gekozen voor een Lustre lipstick, omdat ik niet zo voor matte lipsticks ben! Sweetie heeft een mooie glans zoals een lipgloss, het is roze lipstick met kleine zilveren shimmers. Het is de perfecte kleur voor elke dag en die ook bij iedere look past! De lipstick is zo mooi en is nu al een grote favoriet van mij! 


Swachts: je zou denken dat het pigment niet wauw is, maar op mijn lippen kan je de kleur meer zien! Het is mooie roze tint met een licht paarse ondertoon, de lipstick heeft een mooie glans! 


Het resultaat op mijn lippen, voor mij is dit de perfecte Every Day lipstick! De lipstick brengt fijn aan  en ik voel de lipstick niet zitten op mijn lippen. De lipstick is romig en heeft een mooie glans, door dat de lipstick romig is overleefd het geen volledige maaltijd maar wel een hapje en een drankje! Ik draag de lipstick elke dag met veel plezier!

Mac lustre lipstick Sweetie is te verkrijgen bij de Mac store of op de webshop: maccosmetics.be voor 19€. Ik wens jullie een fijne weekend & ik zie jullie terug maandag, 










26 opmerkingen

  1. Mooi kleurtje! Zelf heb ik ook zo'n subtielere MAC lipstick: Milan Mode! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kleur, maar jammer van de shimmer. ik hou daar personelijk niet van. maar ik wil erg graag Pleas Me van Mac hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Shimmers ziet je niet op je lippen! X

      Verwijderen
    2. ja op je lippen vind ik het ook niet echt terug vinden :) maar wel erg mooie kleur!

      Verwijderen
  3. Wat een lieve kleur en inderdaad erg geschikt om elke dag te dragen...Het is ook een lekkere fruitige, zomerse kleur en dat spreekt mij best wel aan...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Petra, ik ben er alvast gek op :)
      X

      Verwijderen
  4. Mooi kleurtje,, inderdaad perfect voor elke dag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dit is een mooi kleurtje. Staat je goed! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt een prachtig kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kleurtje! Perfect om elke dag te gebruiken. Ik hou echt van dit soort tinten. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw dit is een prachtige kleur!
    Eigenlijk perfect voor elke dag & laat ik die nou nog niet echt hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kleurtje. Schattige naam! En staat je heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️