Mini Shopblog / Kiko & Beautymelon!

Hallo Beauty's, maandag & dinsdag heb ik twee pakketjes ontvangen van Kiko & Beautymelon. Het is geen grote shopblog maar ik wou mijn aankoopjes toch laten zien aan jullie, kijken jullie mee?
 Op de webshop Beautymelon kan je niet enkel make-up kopen, maar ook Yankee Candle en ik ben er al een tijdje nieuwsgierig naar omdat ik er veel van gehoord en gelezen heb dat de kaarsen & de wax tarts heerlijk zijn en dat je woonkamer er volledig naar ruikt. Ik ben benieuwd maar eerst ga ik mijn wax tarts laten zien voor dat ik ze ga beginnen gebruiken. Ik heb er maar drie bestelt omdat ik het eerst wil proberen en dat het mij bevalt dan bestel ik nog een keer!


-Wax Tarts Midnight Oasis: Midnight Oasis neemt je mee langs rustige stranden, een middernacht wind vermengt met eiland citrus en warm sandelhout. Midnight Oasis is een frisse geur die het vooral goed in de lente en zomer doet. 
-Wax Tarts Vanilla Cupcake: Vanille Cupcake bestaat uit het rijke, romige aroma van vanille cupcakes met een vleugje citroen, veel boter en poedersuiker. Vanille Cupcake is een food & spice geur die past bij de herfst en winter. 
-Wax Tarts Citrus Tango: Citrus Tango is een fruitige geur die bestaat uit citrusvruchten zoals, zonnige sinaasappel, limoen en frisse grapefruit. Citrus Tango is een fruitige geur die vooral goed in de lente en zomer doet. 

Oo ik kan niet wachten voor ze te proberen, ik vind ze alle drie voor mij perfect voor in de zomer! 


-Small Jar Candle Snowflake Cookie: Snowflake Cookie is een heerlijke kerst editie met charme, perfect mooie kerstkoekjes, heerlijk versierd met roze suikerglazuur. Snowflake Cookie is een festive geur die het vooral goed in de herfst en winter doet. 

Naar de Snowflake Cookie ruikt heerlijk naar vers gebakken koekjes, het is wel een winter geur maar ik vind deze geur heerlijk voor nu ook! 


Nu is het de beurt voor mijn aankoopjes te laten zien van Kiko! 

-Crystal Fusion Gezichthydratatie Verhoging Serum (Limited Edition): mijn huid in de zomer kan wat meer hydratatie gebruiken want door de zon voelt mijn huid droger aan en vooral op mijn gezicht! Deze serum zou hydratatie geven aan de huid en je huid terug doen stralen, de ingrediënten in de serum bevat hyaluronzuur en zorgt ervoor dat je huid terug zijn stevigheid krijgt. De serum bevat ook verschillende suikers van planten en helpen de uitstraling van je huid te verbeteren. De unieke samenstelling zorgt ervoor dat de hydratatie van de huid wordt versterkt en beschermt de huid tegen stress. 
Deze serum van Kiko ga ik uitproberen, de flacon ziet er zo mooi en fris uit! 


-Pencil Lipgloss nr 13: dit is nu mijn tweede lipgloss Pencil want ik vind deze potloden van Kiko erg fijn, ze geven veel kleur en glans af! 


-Color Fever Eyeshadow Palette nr 101: Oehh...ik ben zo blij met deze Palette want hij stond al een tijdje op mijn wishlist! De kleuren zijn glanzend en gebakken, oehh ik kan niet wachten om deze Palette uit te proberen! 


Dit zijn mijn aankoopjes van Kiko & Beautymelon, het is geen grote shopblog maar ik vond het wel leuk voor het aan jullie te laten zien! 

De prijzen: 
-Wax Tarts: 1,90€ per stuk
-Small Jars: 13,30€ per stuk
Crystal Fusion Serum: 15,90€ 
-Kiko Pencil lipgloss: 3,90€
-Kiko Color Fever Eyeshadow Palette: 13,90€ 

Ik wens jullie nog fijne zonnige donderdag, 












24 opmerkingen

  1. Mooi aankopen zeg. De Kiko oogschaduw palette en lippotlood ben ik wel erg benieuwd naar. Midnight Oasis lijkt me echt een heerlijke geur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, binnenkort ga ik de Oogshaduw palette en de Lippotlood laten zien, ik heb nu veel te veel voor artikels over te maken dat ik wat achterloop :)
      X

      Verwijderen
  2. Wat een fijne aankopen! Yankee Candles staan ook hoop op mijn wishlist. Het palette van Kiko ziet er zo mooi uit. Haha ik wil het ook ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Melissa <3
      De palette is heel erg mooi, ben blij dat ik de palette eindelijk heb gekocht :)
      X

      Verwijderen
  3. Mooie aankopen heb je gedaan, die oogschaduw van kiko is wel super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooehh! Kiko, daar wil ik al lang iets bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo zeker eens op bestellen Emke, ze hebben fijne producten!
      X

      Verwijderen
  5. Ik reageerde al bij je op Instagram, echt een leuk flaconnetje! Ik vind Kiko zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook dol op Kiko, ga zeker nog eens bestellen :)
      X

      Verwijderen
  6. Wat heb je een denk ik, heerlijk geurende aankoopjes gedaan..ze lijken mij heerlijk...ook het oogschaduw palette vind ik echt supermooi om te zien...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ojaa Petra ik heb inderdaad heerlijk geurende aankoopjes gedaan, Hahaha :)
      De oogshaduw Palette is super mooi, vooral in het echt ;)
      X

      Verwijderen
  7. Yankee Candles zijn zo liefelijk. Ik bezocht een shop van hen in Schotland en kon écht niet keizen. Ook je Kiko aankopen zien er super uit! Het is trouwens de eerste keer dat ik op je blog kom en ik blijf nog wel even plakken ;) xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kon ook niet kiezen, hahaha ze hebben er teveel :)
      Oo wat lief <3, ik hoop dat je voor altijd blijft plakken op mijn blog!
      X

      Verwijderen
  8. Dat paletje van kiko heb ik ook, echt mooi is die!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat ik de Palette in mijn bezit heb, want hij inderdaad erg mooi :)
      X

      Verwijderen
  9. Wat een super leuke items heb je gekocht! Het palette van Kiko ziet er top uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat palette van Kiko is zo mooi. Ik vind het er ook lekker luxueus uitzien. Hier ga je vast veel plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de palette al vandaag gebruikt en de kleuren zijn prachtig :)
      Binnenkort ga ik de palette laten zien aan jullie! X

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️