My Photo Diary #6

Hallo Beauty's, het weekend is al terug voorbij en het is al terug maandagavond! Het is terug tijd voor mijn Photo Diary te laten zien van de afgelopen weken, kijken jullie mee?



-Ik heb de wenkbrauwpoeder setje gekocht van Catrice, en ik moet eerlijk bekennen dat ik dit setje nu vaak gebruik en mijn wenkbrauwen met de lichtste kleur inkleur! Ik had nog nooit mijn wenkbrauwen ingekleurd en ik vind het mooier als ze ingekleurd zijn. 


-Aloha Friday! Ik vind ananassen zo leuk :) 


-Ik was getagt door Manon op instagram, The Handwriting Tag en dit is dus mijn handschrift! 


-Ik vind het heerlijk om iedere avond mijn lippen te verwennen met deze Lipsrub van Lush! 


-Reissetje gekocht bij het Kruidvat, vooral het toilettasje vind ik leuk met de roze flamingo's! 


-Nieuwe waxhouder van Scentchips en het leukste is je kunt er een foto insteken! 

-Movietime en de film die ik heb bekeken is Make It Happen, prachtige dansfilm! 

-Mijn make-up die ik op een dag droeg,intussen tijd is er al wat producten veranderd die ik dagelijks gebruik! 

-Oo dit is zo lekker, ik heb verslaving aan chips en Kruidenkaas oeps...! 

-Nieuwe limited Edition van #Secret Party was te verkrijgen bij het kruidvat, ik heb al aan jullie de Blush & de Kabuki kwast laten zien. Deze week ga ik de bodymist laten zien! 


-Yoghurt Raspberry ijsjes gemaakt, hmm heerlijk verfrissend! 


-Deze Zonnemelk van Bergasol is zo heerlijk en ruikt naar citroen, hier moet ik een fullsize van hebben! 


-Selfie! De zon straalde in de keuken, heerlijk! Ik mis de zon nu al want het is al een heledag aan het regenen! 


-Dagje bij de Ikea en genieten van een stukje flantaart! 

-Op een zondag een dagje naar Oostende en dit zijn mijn aankoopjes van TBS! 


-Ik hou van dit plekje in huis! 


-Oo ik hou van deze Film van Fifty Shades Of Grey! Sommige vinden de film tegenvallen maar ik vond hem goed, natuurlijk kan je het niet vergelijken met de boeken maar dat is met iedere film zo! 

-Een tijdje geleden had ik met Petra een Swap georganiseerd en dit was haar kaartje die ik heb gekregen en ik vind dit kaartje zo mooi en past perfect bij onze intereuir, daarom heb ik het postkaartje ingekaderd! Nu kan ik er elke dag naar kijken :) 


-Dimitri heeft de Alex kast van de Ikea in elkaar gestoken en ik ben zo verliefd op deze kast, al mijn make-up zit er mooi in en heb nu meer plaats in de badkamer! Waarom heb ik mijn make-up verhuist van de badkamer naar de slaapkamer omdat het niet goed is je make-up te bewaren in een vochtige ruimte zoals de badkamer, daarom heb ik naar de Ikea geweest achter de Alex kast! Binnenkort ga ik aan jullie laten zien hoe ik mijn make-up erin opberg. 

-Mezelf verwent met een haarparfum van Coco Mademoiselle van Chanel! 


-Mijn haren gekruld met de krultang van Remington, ik heb de krultang al aan jullie laten zien in een artikel. 

-Ik hou van de Action, je vind er altijd leuke make-upjes aan kleine prijzen! Ik heb de Lipfinity van Max Factor meegedaan naar huis en een lipstick van NYC. 


-Het was prachtig weer en het was tijd voor onze eerste BBQ, heerlijk!!

-Ik had een nieuwe Notitieboek nodig voor mijn blog en ik kwam met meerdere spulletjes naar buiten van bij de Action, oeps!! 

-Oo ik hou van witte rozen! Maakt ons huisje meteen vrolijker! 


-Dimtiri heeft verse croissantjes gebakken, ochh..de geur alleen al is heerlijk!! Ik kon niet wachten om er één op te eten! Ik hou nu eenmaal van lekkere eten, hahaha! 


-Op een zondag een simpele Nude look en we hebben naar verschillende meubelwinkels geweest voor te gaan kijken voor een nieuwe sofa, maar we hebben niet de sofa gevonden die we willen! 

Dit was alweer mijn Photo Diary, ik hoop dat jullie het leuk vinden voor te zien :) 
Ik wens jullie nog een fijne maandagavond, 




























17 opmerkingen

  1. Leuke foto's mop! Ik ben best benieuwd naar dat wenkbrauw setje van Catrice ! Oh die waxhouder ziet er echt goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel <3
      De wenkbrauw setje is erg fijn, zeker het proberen waard ;)
      X

      Verwijderen
  2. Wat een leuke diary weer! Door het zien van die croissant verlang ik nu naar eentje :p x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Melissa <3
      Hahha ik krijg er ook al terug zin in :)
      X

      Verwijderen
  3. Leuk overzicht :) Fifty Shades of Grey is echt een super film heb hem zelf al zo vaak gezien, hopelijk komt snel het tweede deel x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Bianca <3
      De tweede deel komt volgend jaar uit, dus we gaan nog eventjes geduld moeten hebben :)
      X

      Verwijderen
  4. Wat grappig die handwriting tag! En aaah; bugles <3 :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Probeer de bugles eens te vullen met eru tomaat/olijf smeerkaas, zooo lekker en het is 15+kaas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo dit ga ik eens proberen, dankjewel voor de tip :)
      x

      Verwijderen
  6. Probeer de bugles eens te vullen met eru tomaat/olijf smeerkaas, zooo lekker en het is 15+kaas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Probeer de bugles eens te vullen met eru tomaat/olijf smeerkaas, zooo lekker en het is 15+kaas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk overzicht heb je gemaakt, het ziet er echt heel erg leuk uit allemaal...Ik heb het weer met heel veel plezier bekeken....

    Groetjes petra
    ( die nu echt heel veel trek in Buggles heeft )

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️